در جدیدترین تریلر زن شگفت انگیز، دیانا برای ملکه شدن آموزش می‌بیند

13 March 2017 - 16:17

درحالی‌که چشم‌ها همه به سوی فیلم جدید دنیای سینماتیک دی سی است، سخت می‌توان گفت بیشترین فشار را چه کسی متحمل می‌شود: Wonder Woman (زن شگفت انگیز) ابرقهرمان جنگ جهانی دوم و نجات دهنده دنیای مدرن یا زن شگفت انگیز که اولین فیلم با حضور کامل یک زن در عصر مدرن است. اولین تریلر زن شگفت انگیز که در نمایشگاه Comic-Con پخش شد، خبر از فیلم ابرقهرمانی مهیج و زنانه‌ای داد؛ آیا تریلرهای بعدی هم نشان دهنده این امر هستند؟ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سرانجام دومین تریلر فیلم زن شگفت انگیز منتشر شده و دقیقاً همان چیزی که انتظار می‌رفت را وعده می‌دهد. از اولین آموزش‌های صورت گرفته میان گل گدوت (دیانا) و رابین رایت (ژنرال آنتیوب) تا پایان جالب آن در لوگو زن شگفت انگیز، مشخص شد که برادران وارنر بالاخره تمایل به ایجاد فضای ابرقهرمانی کامیکی دارند.

نکته دیگر اینجاست که این فیلم در طی نمایشگاه Comic-Con ساخته شده اما با توجه به اینکه زن شگفت انگیز دنیای سینماتیک مشترکی با فیلم‌هایی مانند Suicide Squad (جوخه انتحاری) و Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) دارد نمی‌توان خیلی به رنگ‌هایی که در این تریلر دیده می‌شوند پرداخت. آب آبی اطراف Themyscira؛ علف‌های سبز مزارع آموزش؛ حتی لباس قرمز و زرد زن شگفت انگیز.

خلاصه‌ای از داستان فیلم که به‌طور رسمی منتشر شده را می‌توانید در قسمت پایین بخوانید:

قبل از اینکه زن شگفت انگیز باشد، دیانا، پرنسس آمازون‌ها است. او برای اینکه جنگجوی شکست ناپذیری شود آموزش می‌بیند. او در جزیره‌ی پناهگاهی بزرگ می‌شود. وقتی هواپیماهای امریکایی به سواحل حمله می‌کنند و جنگ در دنیای بیرون راه می افتد، دیانا خانه را به این امید ترک می‌کند که بتواند جلوی این خطر را بگیرد. او در کنار دیگران می‌جنگد تا به تمامی جنگ‌ها پایان دهد، در اینجاست که به قدرت کامل خود و سرنوشت واقعی‌اش پی می‌برد.

فیلم زن شگفت انگیز با بازی گل گدوت (Gal Gadot)، کریس پاین (Chris Pine)، رابین رایت (Robin Wright)، کانی نیلسن (Connie Nielsen)، دیوید تیولیس (David Thewlis) و دنی هوستون (Danny Huston) در تاریخ دوم ژوئن ۲۰۱۷ روی پرده نقره‌ای می‌رود.

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.