ادوارد جیمز آلموس نیز در دنباله‌ی Blade Runner حضور خواهد داشت

15 March 2017 - 20:00

اینطور که پیداست که هریسون فورد (Harrison Ford) تنها چهره‌‌ی شناخته شده‌ی فیلم Blade Runner «بلید رانر» نخواهد بود که در دنباله‌ی آن تحت عنوان Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» به کارگردانی دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) حضور خواهد داشت و ایفای نقش می‌کند. به تازگی تائید شده است که ادوارد چیمز آلموس (Edward James Olmos) نیز برای اجرای نقش گف (Gaff) به این سری بازخواهد گشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

آلموس اخیراً در یک پادکست حضور به عمل آورده است و در جریان آن، بل هرناندز (Bel Hernandez)، میزبان این پادکست، از وی در خصوص شایعاتی که خبر از حضور او در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» می‌دهند، پرسید. آلموس در پاسخ ابراز داشت که از این شایعات آگاه است و باتوجه به قرارداد هفت صفحه‌ای که با استودیوی سازنده بسته است، تاکنون نمی‌توانسته به این شایعات واکنش نشان دهد. اما با توجه به اتمام این قرارداد، وی رسماً اعلام کرد که در این فیلم حضور خواهد داشت و قرار است دوباره به ایفای نقش گف بپردازد.

در فیلم اصلی «بلید رانر»، آلموس تنها در چند سکانس حضور داشت؛ اما اینطور که پیداست وی حضور کمرنگ‌تری نسبت به آن در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» خواهد داشت. آلموس خبر داد که وی تنها در یک سکانس این فیلم حضور خواهد داشت، اما با این حال وی همچنان نقش مهمی در آن دارد. وی در خصوص نقشش بیان داشت که وی به شخصی که به دنبال فردی مرموز است کمک خواهد کرد. به نظر می‌رسد که منظور وی افسر کی با نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) است که به دلایل نامعلومی به دنبال دیکارد، با نقش‌آفرینی هریسون فورد، می‌باشد.

از جمله دیگر هنرپیشگانی که در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» نقش دارند می‌توان به رابین رایت (Robin Wright)، دیوید باتیستا (Dave Bautista)، مکنزی دیویس (Mackenzie Davis)، جرد لتو (Jared Leto)، آنا دی آرماس (Ana de Armas) و سیلویا هوکس (Sylvia Hoeks) اشاره کرد. این فیلم از روز جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۶ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) روانه‌ی پرده‌ی سینماها خواهد شد.

منبع : ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.