یک قسمت یک ساعتی برای سریال The Simpsons در نظر گرفته شده‌است

10 August 2016 - 09:00

سیمپسون‌ها از همان ابتدای کار موفق ظاهر شدند و مورد استقبال بسیاری از مردم آمریکا قرار گرفتند. The Simpsons «سیمپسون‌ها» از سال ۱۹۸۹ تا به امروز بر روی آنتن تلویزیون‌های آمریکا قرار دارد و فعلا هم دست بردار نیست. به تازگی یک مطلب بسیار شوکه‌کننده درباره این سریال کهنه‌کار منتشر شده که خبر از ساخته شدن یک قسمت یک ساعته از این سریال برای اولین بار خبر می‌دهد!

آنطور که مشخص است خانواده معروف سیمپسون‌ قرار است تا پس از ۲۸ سال برای اولین یک ساعت کامل برنامه داشته باشند. با توجه به اعلامیه رسمی، تراجی پی. هنسون (Taraji P. Henson) و کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) مهمانان ویژه این قسمت خواهند بود. هنسون نیز به عنوان «همسر سابق» یک فردِ اعلام نشده و مایل کی به عنوان خواننده رپر در این قسمت ایفای نقش خواهند کرد. داستان کلی این قسمت حول یک خواننده رپ جریان دارد.

تهیه‌کننده اجرایی این سریال طی این اعلامیه گفت:

این قسمت قرار بود روال عادی قسمت‌های قبل را طی کند، اما اوضاع تغییر کرد و به خاطر هیجان و شور بیش از حد تصمیم گرفتیم تا تغییر بزرگی درش ایجاد کنیم. از طرفی هیچ‌وقت یک داستان بزرگ درباره فرهنگ سبک هیپ-هاپ و رپری ارائه نداده بودیم، پس تصمیم به انجام این کار گرفتیم.

مطمئنا انتخاب فرهنگ رپ آن هم در جامعه‌ای که این فرهنگ طرفداران بسیاری دارد، انتخاب هوشمندانه‌ای است. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان پخش این قسمت یک ساعته در دسترس نیست.

منبع: ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.