کریس همسورث از فیلم Civil War کنار گذاشته شد

16 March 2017 - 15:00

در حالی که در دنیای سینماتیک مارول بازیگران زیادی به شهرت دست پیدا کردند، کریس همسورث (Chris Hemsworth) تا زمانی که در پروژه بزرگی از مارول بازی نکرد، نتوانست استعدادهایش را در معرض نمایش قرار دهد. با این که همسورث در چند پروژه برجسته‌ی هالیوود حضور داشته اما وقتی در نقش Thor ظاهر شد افراد خیلی کمی او را می‌شناختند. همچون قبل، دنیای مارول باز در انتخاب بازیگرش درست عمل کرد و همسورث نیز ثابت کرد که گزینه‌ی خوبی برای این نقش بود و توانست Thor را به شهرت جهانی برساند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین فیلم سینمایی همسورث در نقش Thor با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری، ۴۴۹ میلیون دلار فروش خالص در سراسر دنیا داشت و او در سال ۲۰۱۳ دنباله این فیلم را در Thor: The Dark World بازی کرد. این فیلم نیز با بودجه‌ی ۱۷۰ میلیون دلاری توانست ۶۴۴ میلیون دلار بفروشد. با تمامی این اوصاف، جایگاه همسورث در فیلم Thor تا زمانی که خودش بخواهد، در دنیای مارول تضمین شده است. اما به نظر می‌رسد همسورث خودش چنین اعتقادی ندارد، او در مصاحبه اخیر با EW به این مطلب اشاره داشته که کناره گذاشته شدنش از فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به معنی اخراج اوست.

وقتی این خبر را شنیدم به خودم گفتم: چی شد؟ اخراجمان کردند؟ و مارول سریع جواب داد: “نه! شما هنوز به کارتان ادامه می‌دهید، فقط در این بخش از فیلم نقشی ندارید”. این حرفشان منطقی به نظر می‌رسید چون در این فیلم باید کارهایی را انجام می‌دادیم که توانایی آن را نداشتیم.

 

علی رغم اینکه همسورث در رابطه خوبی با مارول به سر می‌برد اما این مطلب نشان می‌دهد حتی بزرگ‌ترین بازیگران نیز ۱۰۰ درصد از آینده خود در دنیای سینما خبر ندارند. چرخه‌ی فیلم‌های مارول دنیای عظیمی است که حتی بعد از همسورث هم ادامه پیدا می‌کند و یک روز جای او با فرد دیگری پر می‌شود. اما خوشبختانه این روز به زودی فرا نخواهد رسید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.