تاریخ آغاز فیلمبرداری دنباله‌ی Fantastic Beasts مشخص شد

16 March 2017 - 19:00

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان»، اقتباس موفق دیگری از جهان جادوگری جی.کی رولینگ (J.K. Rowling) محسوب می‌شود. این فیلم، تا به امروز، بیش از ۸۱۲ میلیون دلار از گیشه‌های سراسر جهان بدست آورده و نخستین فیلم از جهان هری پاتر به شمار می‌آید که موفق به بردن جایزه‌ای از مراسم اسکار شده است. حتی پیش از موفقیت این فیلم در گیشه، رولینگ خبر از ساخت چهار دنباله برای این فیلم داده بود؛ به موجب همین امر، اخیراً تاریخ آغاز فیلمبرداری دومین قسمت از این سری مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Fantastic Beasts 2 «جانوران شگفت‌انگیز ۲» برای اکران در سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده و قرار است که بار دیگر شاهد ماجراجویی‌های نیوت اسکمندر (Newt Scamander) با نقش‌آفرینی ادی ردماین (Eddie Redmayne) در آن باشیم. در این دنباله، بیشتر بر روی جادوی سیاه تمرکز خواهد شد و ضمن قدرت یافتن گریدل‌والد (Gridelwald) با نقش‌آفرینی جانی دپ (Johnny Depp) شاهد حضور دامبلدور (Dumbledore) جوان نیز خواهیم بود. طبق گزارش اخیر My Entertainment World، قرار است فیلمبرداری فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۲» از تابستان سال جاری میلادی و به طور مشخص از ماه آگوست در پاریس و انگلستان آغاز شود.

برخلاف قسمت نخست این سری، قرار نیست دیگر فیلمبرداری این فیلم در نیویورک صورت پذیرد. با توجه به حوادث قسمت اول و ناکام ماندن گریدل‌والد در نیویورک، انتظار می‌رود که وی به اروپا گریخته و از آنجا فعالیت‌های شریرانه‌ی خود را دنبال کند. چندی پیش نیز مشخص شده بود که حوادث دنباله‌های این فیلم ممکن است در مناطق مختلفی به وقوع بپیوندند.

زو کراویتز (Zoe Kravitz)، بازیگر نقش لتا استرنج (Leta Lestrange)، چندی پیش اعلام کرده بود که وی قرار است نقش بزرگترین در دنباله‌ی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» داشته باشد و از روابط پیچیده‌‌ی نقشش با نیوت اسکمندر سخن گفت. به نوبه‌ی خود اما، حضور دامبلدور محبوب، می‌تواند تضمین‌ کننده‌ی موفقیت دوباره‌ی این فیلم به شمار آید.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.