تریلر فیلم Coco منتشر شد: پیکسار ما را در این انیمیشن به دنیای عجیب و غریب مردگان مکزیکی می‌برد

17 March 2017 - 18:30

پیکسار دنباله‌ فیلم‌های بسیار دوست داشتنی زیادی را ساخته است. بعد از فیلم سال گذشته Finding Dory، انیمیشن Cars 3 در ماه ژوئن اکران می‌شود و فیلم های The Incredibles 2 و Toy Story 4 به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ روی پرده نقره‌ای می‌روند. مدیر پیکسار، جیم موریس (Jim Morris) اظهار داشته که بعد از Toy Story 4 دنباله دیگری ساخته نخواهد شد و حالا امسال خبر اکران فیلم جدیدی با نام Coco منتشر شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

پیکسار خبرهایی پیرامون فیلمی منتشر کرده بود که الهام گرفته از دنیای عجیب و غریب مردگان مکزیکی فیلم Toy Story 3 است که کارگردان آن لی آنکریچ (Lee Unkrich) برنده اسکار است. سرانجام این فیلم به ثمر نشسته است. این اولین فیلم موزیکال استودیو است و بعد از انتشار اولین پوستر آن در هفته گذشته، حالا استودیو اولین تریلر این فیلم را نیز منتشر کرده است. این تریلر تاثیرات فرهنگ مکزیک را نمایش می‌دهد. با توجه به آنچه در این تریلر می‌بینیم، اولین محرک داستان، عشق میگول جوان به موسیقی است، چیزی که در خانواده‌اش ممنوع است. وقتی میگول گیتار قهرمان زندگیش، ارنستو دو لا کروز، را می زند، به سرزمین مردگان می‌رود، جایی که ارنستو و همین طور خانواده‌اش که متعلق به نسل‌های گذشته هستند را ملاقات می‌کند. این تیزر فوق‌العاده‌ای است که قطعاً انتظارات بسیاری را برآورده خواهد ساخت.

فیلم‌های Cars 3 و Coco در سال ۲۰۱۷ اکران خواهند شد و این دومین باری است که پیکسار دو فیلم را هم زمان اکران می‌کند. این کمپانی در سال ۲۰۱۵ انیمیشن‌های Inside Out و The Good Dinosaur را با هم اکران کرده بود. بر اساس این تیزر، می‌توان گفت Coco یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۷ خواهد شد که توجه خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند.

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.