بازیگر شخصیت منفی Rampage مشخص شد

17 March 2017 - 13:00

به لطف فیلم Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» هیولاهای وحشی بزرگ به یکی از داغترین موضوعات هالیوود تبدیل شده است؛ کمپانی نیو لاین (New Line) امیدوار است این جریان تا سال ۲۰۱۸ و اکران فیلم Rampage «وحشی» ادامه داشته باشد. Rampage «وحشی» فیلمی بر اساس یک بازی آرکید کلاسیک است که درباره‌ی سه موجود جهش یافته‌ی عظیم است که به شهرها حمله می‌کنند. البته حتی اگر این جریان تا سال ۲۰۱۸ از بین رود نیو لاین دواین جانسون (Dwayne Johnson) را دارد تا موفقیت فیلم را تضمین کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم دواین جانسون در نقش شخصی حیوان دوست حضور خواهد یافت و تنها کسی است که می‌تواند مانع این سه حیوانی که شامل ورژن‌های بزرگ شده و عصبانی گرگ، گوریل و تمساح است شود. هیچ فیلم هیولایی بدون حضور چند شخصیت مفی که انسان باشند کامل نمی‌شود. به نظر می‌رسد بازیگر شخصیت منفی اصلی Rampage «وحشی» مشخص شده است.

بر اساس گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR) قرار است بازیگری شخصیت منفی اصلی فیلم را میلان آکرمن (Malin Akerman) بازی کند. جیک لیسی (Jake Lacy) بازیگر سریال‌های Girls «دختران» و The Office «دفتر» نیز قرار است نقش برادر آکرمن را داشته باشد.

شما شاید اکرمن را برای حضور در نقش لاوری جوپیتر (Laurie Jupiter) در فیلم Watchmen «نگهبانان» به کارپردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) یا  بشناسید. در حال حاضر هم میلان آکرمن را می‌توانید در سریال درام Billions «میلیاردها» از شبکه‌ی Showtime بینید. نائومی هریس (Naomie Harris)، پی. جی. برن (P.J. Byrne)، مارلی شلتون (Marley Shelton) و جک کواید (Jack Quaid) دیگر بازیگر این فیلم هستند و وظیفه‌ی کارگردانی Rampage «وحشی» را برد پیتون (Brad Peyton) بر عهده دارد. فیلمنامه‌ی آن را هم رایان انگل و رایان کندال می‌نویسند. قرار است که در ابتدای مای آپریل سال جاری فیلمبرداری Rampage «وحشی»  آغاز شود.

منبع: SCREENRANT

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.