نگهبانان کهکشان ۳ ساخته می‌شود| جیمز گان نمی‌داند نقشش در این فیلم چیست

17 March 2017 - 15:00

سال ۲۰۱۷، سال بسیار مهیجی برای طرفداران کتاب‌های کامیک است اما هنوز نمی‌توان باور کرد فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان ۲) یکی از فیلم‌های قابل پیش بینی این سال است. همین چند سال قبل به ندرت کسی می‌دانست استار لرد، گامورا، دارکس، راکت و گروت کی هستند اما حالا آنها محبوب‌ترین کاراکترهای دنیای سینماتیک مارول به شمار می‌روند. با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمز گان (James Gunn) کارگردان این فیلم در مراحل پایانی پس از تولید قرار دارد، دنباله‌ای که تمامی شخصیت‌های اصلی اولین سری به آن بازگشته‌اند و مخاطبین نمره عالی به آن داده‌اند. هیجان را می‌توان در فروش ۱۶۰ میلیون دلاری این فیلم در افتتاحیه آخر هفته مشاهده کرد. قبلانمی توان به راحتی گفت که فیلم نگهبانان کهکشان ۳ ساخته می‌شود یا نه، اما حالا گان خبر ساخت آن را تأیید کرده و در حال بررسی نقش خودش در این فیلم است.

سایت خبری Complex در مصاحبه‌ای با گان از او درباره آینده فیلم نگهبانان پرسیده است. او نه تنها در این مصاحبه ساخت سری سوم این فیلم را تأیید کرده بلکه از حرف‌هایش می شود این‌طور فهمید که در حال بررسی نقش خود در این مجموعه هم هست.

قطعاً نگهبانان ۳ ساخته خواهد شد. در حال حاضر داریم روی مراحل ساخت کار می‌کنیم. دارم سعی می‌کنم ببینم می خوام چکار کنم. باید ببینم می‌خواهم کجا باشم و می‌خواهم سه سال آینده زندگیم را چگونه سپری کنم. قصد من ساخت فیلم عظیم دیگری است، حالا این فیلم نگهبانان باشد یا فیلم دیگری، طی چند هفته آینده راجع به آن تصمیم می‌گیرم.

خبر ساخت سری سوم نگهبانان خیلی غافلگیر کننده نیست اما اولین باری است که گان بعد از تکذیب داشتن برنامه واقعی برای سری سوم، می‌گوید فیلم جدیدی در راه خواهد بود. کارگردان دو فیلم مارول به راحتی درباره پروسه‌ای که سپری کرده رک حرفش را می زند. همین باعث شده او قبلاً بگوید مطمئن نیست سری سوم را کارگردانی می‌کند یا نه، احساسی که گویا هنوز دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.