همکاری تام هاردی و ریدلی اسکات در فیلم War Party

18 March 2017 - 18:00

شبکه نتفلیکس فیلم War Party (فرقه جنگ) را انتخاب کرده، پروژه ماجراجویانه‌ای که تام هاردی (Tom Hardy) ستاره آن خواهد بود و اندرو دومینیک (Andrew Dominik) آن را کارگردانی خواهد کرد. دومینیک در کنار هریسون کوئری (Harrison Query) کار نویسندگی را نیز بر عهده دارد. کمپانی Scott Free Films ریدلی اسکات (Ridley Scott) نیز که در حال حاضر با هاردی سر کار Taboo هستند این فیلم را تولید خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

جزئیات زیادی پیرامون فیلم War Party منتشر نشده اما گفته می‌شود که این فیلم بر اساس وقایع واقعی است و به زندگی واقعی SEALS می‌پردازد. بنا بر چیزی که گزارش شده شبکه نتفلیکس برای به‌دست آوردن این پروژه با آمازون، یونیورسال و لیونزگیت رقابت داشته و توانسته آنها را شکست دهد.

کوئری نوسینده موفقی است که پاییز گذشته توانست داستان خوبی را بر اساس زندگی واقعی که در یک پادگان رخ می‌داد به لیونزگیت بفروشد. او داستان جنایی واقعی دهه هفتاد Honor for Sale را نوشت که جان هیلکت (John Hillcoat) آن را کارگردانی کرد.

دومینیک با فیلم Chopper و سپس فیلم Assassination of Jesse James کار خود را آغاز کرد. سپس او با برد پیت فیلم جنایی Killing Them Softly را ساخت. Nick Cave and Bad Seeds و مستند Once More With Feeling آخرین اثرهای او هستند. هاردی نیز فیلم Dunkirk را آماده اکران دارد که همکاری مجدد او با کریستوفر نو لان (Christopher Nolan) می‌باشد.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.