جاستین لین فیلم The Stand Off را کارگردانی می‌کند

18 March 2017 - 19:00

به نظر می‌رسد جاستین لین (Justin Lin) برای ساخت فیلم بعدی شبکه نتفلیکس به این پروژه ملحق شده است. گزارشات مشابهی درباره اینکه نتفلیکس با کارگردانان با استعداد در پروژه‌های جدیدش همکاری می‌کند منتشر شده‌اند. نتفلیکس به دلایل مشخص Scott Stuber (اسکات استوبر) را به‌عنوان تهیه کننده بکار گرفته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Stand Off درام ترسناک و تاریخی واقعی است و اتفاقات سال ۱۹۶۹، وقتی تیم تاکتیک‌ها و سلاح‌های خاص LAPD به روسای حزب بلک پنتر لس‌آنجلس حمله کرد را نشان می دهد. این پروژه بر اساس فیلمنامه‌ی نوشته شده توسط مارک هیمن (Mark Heyman) ساخته می شود، نویسنده‌ای که برنده اسکار برای فیلمنامه Black Swan (قو سیاه) است و فیلمنامه The Skeleton Twins او از نظر منتقدین تحسین شده است.


سایت خبری Deadline گزارش کرده که لین هر دو فیلم The Stand Off و Perfect Storm Entertainment را با هم کارگردانی می‌کند. به نظر می‌رسد این فیلم تلاش جدی لین قبل از ورود به پروژه دیگری است. فیلم The Stand Off لین را در میان کارگردانان جدید نتفلیکس قرار می‌دهد. از آنجایی که فرنچایز Fast & Furious در حال حاضر از جمله فیلم‌های برتر به شمار می‌آید که ممکن است به این زودی‌ها پایان نیابد، The Stand Off تغییر جدیدی در نوع داستان گویی ایجاد خواهد کرد. لین توانسته در طول ساخت چهار فیلم از سری فیلم‌های Fast & Furious به مهارت‌های بالایی از فیلم سازی دست یابد، برای همین The Stand Off از این تجربه لین در حوزه کارگردانی بهره‌مند خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.