اطلاعاتی از سریال ۱۲ Monkeys منتشر شده است

19 March 2017 - 14:30

شبکه‌ی سای‌فای (Syfy) در میان دورهی تجدید حیات خود قرار دارد و در حال پیشرفت در زمینه‌ی ساخت برنامه‌های اصلی خود است. هر چند که این سریال سابقه‌ی کارهایی مثل Sharknado را دارد، ولی چند سالی است که تمرکز خود را بر روی خلق سریال‌های تراز اول گذاشته‌اند. در این چند سال این سبکه سریال‌های Dark Matter «ماده تاریک»، The Magicians «جادوگران»، The Expanse«گستره» و ۱۲ Monkeys را پخش کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

۱۲ Monkeys سریال است که به خوبی از فیلمی به همین نام که بروس ویلیس (Bruce Willis) در آن بازی می‌کرد و در سال۱۹۹۶ اکران شد؛ اقتباس شده است. در سال گذشته فصل دوم سریال تمام شد و چند هفته‌ای است که اطلاعاتی از فصل سوم آغاز منتشر می‌شود. اولین تصویر از فصل سوم کول (Cole ) با بازی آرون استنفورد (Aaron Stanford)، آماندا (Cassandra ) با بازی آماندا شل (Amanda Schull)، جنیفر (Jennifer) با بازی امیلی همپشر (Emily Hampshire) و دیکن (deacon) با بازی تاد استشویک (Todd Stashwick) را نشان می‌داد که بری یک سرقت به دهه‌ی ۸۰ رفته‌اند. البته این تیزر یک چیز کم داشت که تاریخ شروع فصل است.

به نظر می‌رسد که همه چیز در سای‌فای به خوبی پیش می‌رود و نه تنها تاریخ پخش فصل سوم مشخص است، بلکه این شبکه اعلام کرده است که فصل چهارم ۱۲ Monkeys آخرین فصل این سریال خواهد بود. فصل سوم در طی سه روز از ۱۹-۲۱ ما می (۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) پخش خواهد شد. در روز اول ۴ قسمت ابتدایی و در دو روز بعد هم شش قسمت باقی مانده پخش خواهد شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.