روند فیلم‌برداری سریال The Defenders به پایان رسید

21 March 2017 - 15:00

اخیرا کمپانی مارول و نتفلیکس چهارمین سریال ابرقهرمانی خود را با عنوان Iron Fist پس از دردویل، جسیکا جونز و لوک کیج منتشر کردند. هیچکدام از شخصیت‌های بالا تا کنون در قالب تلویزیون به نمایش گذاشته نشده‌بودند و روند داستانی آنها نیز مستقل از یکدیگر نبود، در واقع تمام فعل و انفعالات سریال‌های به نمایش درآمده به یک هدف واحد منجر می‌شوند و آن، اتحاد این ابرقهرمان در قالب یک مینی سریال با عنوان The Defenders است که قرار است در سال جاری منتشر شود. این سریال که در قالب هشت قسمت منتشر خواهد شد، در نهایت چهار ابرقهرمان مذکور را در یک تیم واحد متحد کرده و در مقابل شخصیت منفی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) قرار خواهد داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم‌برداری The Defenders یا همان مدافعان از تاریخ اکتبر سال گذشته میلادی آغاز شد و از همان زمان ویدیوها و تصاویر مختلفی از صحنه فیلم‌برداری راهی فضای مجازی شد. در این تصاور دیدیم که چگونه شخصیت‌های مختلف با یکدیکر در قالب رسیدن به هدف مشتر همکاری می‌کنند، همچنین این موضوع به طور رسمی تایید شد که استن لی (Stan Lee) همانند فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول، در این سریال نیز حضوری کوتاه خواهد داشت. حال به تازگی مشخص شد که فیلم‌برداری پروژه به پایان رسیده‌است و باید منتظر انتشار اولین تریلر از این سریال باشیم.

با این که این خبر هنوز به صورت رسمی از طرف مارول منتشر نشده‌است ولی تعدادی از دست اندرکاران سریال با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از اتمام روند فیلم‌برداری سریال دادند:

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.