سریال The Big Bang Theory به صورت رسمی برای فصل‌های ۱۱ و ۱۲ تمدید شد

21 March 2017 - 15:30

خبری خوب برای طرفداران سریال کمدی شبکه سی‌بی‌اس، The Big Bang Theory منتشر شده‌است که نشان می‌دهد این سریال به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید. این سریال موفق که سال‌ها است فراز و نشیب زندگی گروهی از دوستان صمیمی را به نمایش می‌گذارد، تبدیل به یکی پربیننده‌ترین سریال‌های دهه اخیر در تلویزیون شده‌است و این موفقیت کماکان ادامه خواهد داشت. The Big Bang Theory به قدری موفق بوده‌است که به تازگی خبر ساخت اسپین‌آفی مستقل پیرامون دوران کودکی شخصیت شلدون کوپر با بازی جیم پارسونز (Jim Parsons) به صورت رسمی منتشر شد که این نقش را ایِین آرمیتج (Iain Armitage) بر عهده خواهد داشت. شاید برای بسیاری این سوال به وجود آید که بیگ بنگ تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما باید گفت که خط پایان برای این سیت‌کام دوست داشتنی هنوز در نظر گرفته نشده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

ماه گذشته اخباری پیرامون این موضوع منتشر شده که سریال قرار است برای دو فصل دیگر نیز تمدید شود و حال پس از مذاکرات پیرامون قردادهای بازیگران این موضوع به صورت رسمی تایید شد که The Big Bang Theory برای فصل‌های ۱۱ و ۱۲ نیز ادامه خواهد داشت.

طبق گزارش منتشر شده توسط هالوود ریپورتر، شبکه CBS و استودیوی برادران وارنر مذاکرات را برای تمدید دو فصل دیگر از این سریال به صورت موفقیت آمیز به پایان رسانده‌اند. پنج ستاره مرکزی سریال، جیم پارسونز، جانی گلکی (Johnny Galecki)، کیلی کوکو (Kaley Cuoco)، سایمون هلبرگ (Simon Helberg) و کونال نایار (Kunal Nayyar) همگی قراردادهای جدید به امضا رساندند و ملیسا راوچ (Melissa Rauch) و مایام بیالیک (Mayim Bialik) نیز کماکان در حال مذاکره برای قراردادهای جدید خود هستند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.