اطلاعاتی از شخصیت منفی بعدی سریال Flash منتشر شد

21 March 2017 - 22:00

در سریال Flash «فلش» ما تعداد زیادی شخصیت منفی از جهان DC دیده‌ایم، ولی این سریال همیشه برای شخصیت منفی اصلی خود به سراغ یک شخصیت با سرعت زیاد رفته است. حالا به نظر می‌رسد که برای فصل چهارم قرار نیست این اتفاق رخ دهد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در مصاحبه‌ای با سایت هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، اندرو کریزبرگ (Andrew Kreisberg)، تهیه کننده‌ی اجرایی سریال فلش، بیان کرده است بعد از این که در سه فصل اول از شخصیت‌های منفی ریورس فلش (Reverse Flash)، زوم (Zoom) و سویتار (Savitar) استفاده شد، حالا قرار است در فصل بعدی شخصیت منفی سریال یک اسپیدستر (speedster) نباشد.

اندرو کریزبرگ درباره‌ی انتخاب سویتار برای فصل دوم این توضیح را ارائه داد:

lا با شخصیت سویتار آaنا بودیم و hز ابتدا تلاش داشتیم که از او استفاده کنیم. دو فصل اول بیشتر در مورد این بود که بری از قدرت‌های خودش لذت ببرد، ولی در فصل سوم درباره‌ی مشکلات داشتن قدرت بود و این داستانی بود که می‌خواستیم برای بری (Barry) تعریف کنیم. به این دلیل سویتار برای این فصل انتخاب مناسبی بود.

کتاب‌های مصور فلش تعداد زیادی شخصیت منفی دارد که نقاط قوتی غیر از سرعت دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان شخصیت منفی استفاده کرد؛ البته تعدادی از آنها به نحوی در سریال به نمایش درآمده‌اند. باید گفت استفاده از شخصیت منفی اسپیدستر قابل درک است؛ چون این دشمن باید بتواند از لحاظ فیزیکی بری را تهدید کند، ولی مطمئناً طرفداران از شنیدن این خبر که فصل چهارم این الگو را خواهد شکست خوشحال می‌شوند.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.