کارگردان بازسازی Mulan: این فیلمی دخترانه و پر از صحنه‌های رزمی اغراق‌آمیز خواهد بود

21 March 2017 - 23:00

بازسازی‌های زنده‌ی (Live-Action) دیزنی، منجر به بازگشت شاهزاده‌ خانم‌های مختلف این استودیو به پرده‌های سینما شده است. پس از اکران فیلم‌های زنده‌ی شخصیت‌هایی از جمله سیندرلا (Cinderella)، آئورورا (Aurora) و بل (Belle)، دیزنی همچنان به روند فعلی خود ادامه خواهد داد و در جریان همین برنامه، تا مدتی دیگر شاهد حضور مولان (Mulan) در سینماها خواهیم بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

شاهزاده‌ی بعدی دیزنی که قرار است در پی برنامه‌های بازسازی‌های زنده‌ی استودیوی نامبرده به پرده‌های سینما راه یابد، مولان خواهد بود. ماه گذشته بود که مطلع شدیم نیکی کارو (Niki Caro)، کارگردان فیلم‌هایی از جمله Whale Rider «نهنگ سوار» و McFarland USA «ایالات متحده‌ی مک‌فارلند»، سکان هدایت این پروژه را در دست گرفته است. وی در جلسه‌ای به مناسبت اکران فیلم The Zookeeper’s Wife «همسر نگهبان باغ وحش» در نیویورک حضور یافت تا در خصوص این درام هولوکاستی که جسیکا چاستین (Jessica Chastain) در آن ایفای نقش می‌کند، صحبت کند. در جریان این نشست، از وی در خصوص فیلم Mulan «مولان» و برنامه‌های او در خصوص این فیلم پرسیده شد که وی در پاسخ ابراز داشت:

من هنوز کار خود را شروع نکرده‌ام بنابراین طبیعی است که نتوانم جزئیاتی در این خصوص به شما ارائه دهم. اما بودجه و مناطق فیلمبرداری و همچنین داستان، [این امکان را به من می‌دهند تا فیلمی بسازم که] باورنکردنی بوده و پر از صحنه‌های رزمی دخترانه‌ی اغراق آمیز باشد. و من نمی‌توانم برای [ساخت این فیلم] صبر کنم.

پرواضح است که فیلم نهایی مورد نظر کارو با آنچه که ما انتظار داریم، متفاوت خواهد بود. وی در ادامه اعلام کرد که کاملاً برای ساخت این فیلم آمادگی دارد و آن‌ها در حال برنامه‌ریزی صحنه‌هایی که در آن‌ها شاهد هنرهای رزمی خواهیم بود، هستند.

این فیلم، که مقرر است در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران گردد، تاریخ ساز نیز می‌باشد. کارو تبدیل به دومین کارگردان زنی شده است که هدایت فیلمی از استودیوی دیزنی با بودجه‌ی بالای ۱۰۰ میلیون دلار را برعهده می‌گیرد؛ به صورت کلی و جهانی نیز وی چهارمین کارگردان زن در این زمینه خواهد بود. کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow)، پتی جنگینز (Patty Jenkins) و آوا دوورونی (Ava DuVernay) جزو نخستین کارگردانان زن هستند که سکان هدایت فیلمی با بودجه‌ی بالای ۱۰۰ میلیون دلار را برعهده گرفته‌اند.

«مولان» یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های در دست ساخت دیزنی محسوب می‌شود. فیلم دیگر کارو، یعنی «همسر نگهبان باغ وحش»، از روز جمعه ۱۱ فروردین ماه (۳۱ مارس ۲۰۱۷ میلادی) به صورت جهانی اکران خواهد شد.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.