مارک همیل تصویری از روزهای ابتدای ایفای نقش لوک‌ اسکای‌واکر منتشر کرد

21 March 2017 - 23:00

برای طرفداران فیلم‌های دنباله‌دار، هیچ چیز بدتر از سکوت سازندگان و عدم انتشار تصویر یا تیزری از نسخه‌ی جدید سری خود نیست. در حال حاضر چند ماه از اتمام مراحل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» می‌گذرد، اما هنوز اطلاعی از زمان انتشار تیزر آن برای کاهش عطش طرفداران، در دست نیست. مارک همیل (Mark Hamill)، بازیگر نقش لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker)، بتازگی تصویر جدیدی از نقشش منتشر کرده است که بار دیگر طرفداران را جلب این سری خواهد کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

بازیگر فوق‌الذکر، تصویری از خود در قالب نقش محبوب لوک‌ اسکای‌واکر در توییتر رسمی خود منتشر کرده است که بنابر گفته‌ی آن، احتمالاً نخستین تصویر گرفته شده از وی در قامت این نقش است. وی در توضیحات این توییت گفته است که این تصویر در نخستین روز فیلمبرداری و در حالی که برای ضبط نخستین سکانس خود آماده می‌شده، گرفته شده است. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

انتشار این تصویر از سوی همیل، بار دیگر طرفداران این سری را جلب هشتمین قسمت اصلی این سری می‌کند. اگرچه هنوز تاریخ انتشار نخستین تیزر این فیلم مشخص نشده است؛ اما گفته می‌شود که در رویداد جشن سالگرد سری Star Wars «جنگ ستارگان» شاهد این مهم خواهیم بود و در جریان آن روز اطلاعات بیشتری از این فیلم مورد انتظار منتشر خواهد شد.

اکران گسترده‌ی فیلم Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi «جنگ ستارگان: قسمت هشتم – آخرین جدای» از روز جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.