تاریخ اکران فیلم American Assassin مشخص شد

23 March 2017 - 19:00

سری فیلم جدیدی تحت عنوان فیلم جدیدی تحت عنوان American Assassin «قاتل آمریکایی»، در سبک تریلر/اکشن، در دست ساخت قرار دارد که به زودی به پرده‌های سینما راه خواهد یافت. این فیلم، اقتباسی از سری کتابهایی با همین نام، به نویسندگی وینس فلین (Vince Flynn) است که هنرپیشگانی از جمله دیلن اوبراین (Dylan O’Brien)، بروس ویلیس (Bruce Willis) و کریس همسورث (Chris Hemsworth) در آن حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. در حال حاضر با توجه به این که این فیلم در مراحل پس از تولید خود قرار دارد، استودیوی Lionsgate تاریخ اکران این فیلم را که انتظار می‌رود آغاز‌کننده‌ی یک سری جدید در سینما باشد، را مشخص کرده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش وب‌سایت Comingsoon، فیلم «قاتل آمریکایی» از روز جمعه ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی) اکران گسترده‌ی خود را آغاز خواهد کرد. اگرچه این تاریخ، پس از اکران شدن بیشتر فیلمهای بلاک‌باستر تابستانی خواهد بود، اما همچنان رقیبان قدرتمندی برای این فیلم وجود دارند که می‌توانند کار آن را در گیشه سخت کنند. فیلم Kingsman: The Golden Circle «مردان پادشاه: حلقه‌ی طلایی» در روز جمعه ۷ مهر ماه (۲۹ سپتامبر) و تریلر اکشن دیگری به نام Renegades  «مرتدان» نیز در روز جمعه ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) اکران خواهند گردید که شاخص‌ترین رقیبان «قاتل آمریکایی» خواهند بود.

این به این معنی خواهد بود که ماه سپتامبر یکی از مناسب‌ترین ماه‌ها برای طرفداران فیلم‌های «بکش-برو-جلو» خواهد بود. از فیلم «قاتل آمریکایی» انتظار زیادی می‌رود و امید است که آغازکننده‌ی یک سری جدید در سینما باشد. منبع اقتباس این فیلم، بیش از ۱۵ جلد رمان است. اوبراین، ستاره ی سری فیلمهای The Maze Runner «دونده‌ی هزارتوی»، در این فیلم در کنار مایکل کیتون (Michael Keaton) و تیلور کیچ (Taylor Kitsch) ایفای نقش خواهد کرد.

البته پرواضح است که اکران شدن فیلم «قاتل آمریکایی» در کنار دو فیلم با سبک مشابه در بازه‌ی زمانی نزدیک به هم، کار پر ریسکی باشد و این احتمال می‌رود که استودیوی Lionsgate اقدام به تعویق اکران این فیلم کند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.