اطلاعاتی از سریال Doctor Who منتشر شد

24 March 2017 - 00:17

سریال Doctor Who برای دهیمن فصل به تلویزیون باز خواهد گشت، فصلی که برای آخرین بار پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) و استیون موفات (Steven Moffat)، تهیه کننده‌ی این سریال، در ساختش نقش خواهند داشت. این فصل چند شخصیت جدید را هم معرفی خواهد کرد؛ بیل (Bill) با بازی پرل مکی (Pearl Mackie) و میسی (Missy) با بازی میشل گومز (Michelle Gomez) شخصیت‌های جدید سریال خواند بود. بازگشت سایبرمن (Cyberman) هم تایید شده و در تریلری که از این سریال پخش شده است  شخصیتی را دیدم که به نظر می‌رسید دالک (Dalek) باشد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اطلاعاتی از این فصل منتشر شده است که نشان دهنده‌ی اتفاقی نادر است. یک داستان سه قسمتی که بر روی هیولای جدید این فصل تمرکز دارد. سایت دیجیتال اسپای (Digital Spy) تایید کرده است که فصل دهم شامل داستانی سه قسمتی برای بیل و دکتر خواهد بود. این داستان بر روی راهبان (The Monks) تمرکز دارد که آن‌ها در تریلر منتشر شده دیده‌ایم و از اول هم بیان شده بود که این هیولاها در بیشتر از یک قسمت حضور خواهند داشت.

این برای اولین بار است که در دهه‌‌های گذشته سریال Doctor Who داستانی سه قسمتی خواهد داشت. معمولا داستان‌های مختلف این سریال در طی دو قسمت به سرانجام خود می‌رسند. در واقع بعد از پخش دوباره‌ی این سریال برای اولین بار است که همچین اتفاقی رخ می‌دهد. در گذشته و در سال ۱۹۸۹ و در مجموعه‌ی اول و برای هفتیمن دکتر همچین اتفاقی رخ داده بود.

البته بعضی از دشمنان و هیولاهای این سریال چنیدن قسمت حضور پیدا کرده‌اند، ولی این اتفاق در طی فصل‌های مختلف رخ داده است نه به صورت پیاپی. به نظر می‌‌رسد که صرف کردن سه قسمت باری این هیولاها نشان دهنده‌ی آن باشد که با موجودات قدرتمندی طرف هستم و این موضوع بسیار هیجان انگیز است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.