سریال Assassin’s Creed توسط یوبی‌سافت در دست توسعه قرار دارد

24 March 2017 - 22:00

اگرچه هنوز ساخت یک فیلم دیگر از مجموعه بازی‌های محبوب Assassin’s Creed «کیش آدمکش» وضعیت مشخصی ندارد، اما اینطور که به نظر می‌رسد قرار است یک سریال تلویزیونی از این مجموعه ساخته و به قاب تلویزیون‌ها راه یابد. آیمار عزیزیا (Aymar Azaizia)، مدیر محتوای این مجموعه، خبر از در دست توسعه بودن یک سریال تلویزیونی اقتباسی از آن داده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

این گزارش در جریان یک گفتگو در وب‌سایت ردیت (Reddit) که با آیمار عزیزیا صورت گرفته، بدست آمده است؛ اگرچه هنوز شرکت تصاویر متحرک یوبی‌سافت (Ubisoft Motion Pictures)، که مسئول این پروژه است، جزئیاتی از آن به اشتراک نگذاشته است. عزیزیا در خصوص این سریال اعلام کرده است که طرفداران نباید در رابطه با آن نگران باشند، چراکه این سریال مشابه فیلم سینمایی این مجموعه خواهد بود و محصول نهایی طوری خواهد بود که آن‌ها به آن افتخار خواهند کرد.

در این گزارش همچنین به خبری که سال گذشته‌ی میلادی مبنی بر همکاری شرکت یوبی‌سافت با شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) جهت ساخت یک سریال تلویزیونی منتشر شد، نیز اشاره شده است؛ اگرچه در خبر مذکور، اشاره‌ای به این نکته که این سریال اقتباسی از مجموعه بازی‌های ویدئویی «کیش آدمکش» می‌باشد، نشده بود. شرکت یوبی‌سافت در حال ساخت و توسعه‌ی فیلم‌های اقتباسی از دیگر مجموعه بازی‌های خود از جمله Splinter Cell «اسپلینتر سل» و The Division «تفرقه» نیز است.

لازم به ذکر است که هنوز مراحل رسمی پیش‌ازتولید این فیلم آغاز نشده ، بنابراین هنوز گمانه‌زنی در رابطه با محتوای این سریال بسیار زود است. اما امید می‌رود که این سریال، در قیاس با فیلم سینمائی آن بهتر عمل کند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna gh 80 says:

    تورو خدا دیگه سریال و فیلم از اساسین نساز یوبیسافت گند زدی به این سری با این فیلم ها و سریال هات