بازیگر Sing Street به فیلم هان سولو پیوست

26 March 2017 - 09:30

وقتی روند توسعه‌ی فیلم Han Solo «هان سولو» در ماه ژانویه آغاز شد نام‌ بازیگران کمی به این فیلم پیوسته بودند و از این رو بعضی‌ها فکر می‌کردند که این فیلم نسبت به دیگر‌ فیلم‌های فرانچایز جنگ ستارگان ساده و کوچکتر است و هر چند در طی ماه‌های گذشته تیم بازیگران فیلم گسترش یافته و بازیگران جدیدی به آلدن اهرنرایش (Alden Ehrenreich)، دونالد گلاور (Donald Glover) امیلیا کلارک (Emilia Clarke) وودی هارلسون (Woody Harrelson) پیوسته‌اند. تندی نیوتن (Thandie Newton)، فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge)، مایکل کی ویلیامز (Michael K. Williams) و جوناس سواتامو (Joonas Suotamo) تعدادی از این بازگران جدید هستند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برای یک ماهی است که فیلمبرداری هان سولو به کارگردانی فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) آغاز شده است، ولی به نظر می‌رسد که هنوز هم نقش‌هایی وجود دارد که بازیگری برای آن‌ها انتخاب نشده است. قرر است که ایان کنی (Ian Kenny) بازیگر فیلم Sing Street یکی از این نقش‌‌های فیلم هان سولو را پر خواهد کرد.

این خبر را سایت ورایتی (Variety) منتشر کرده است و طبق سنت همیشگی لوکاس فیلم اطلاعاتی از نقش ایان کنی معلوم نیست. بدون توجه به نقش ایان کنی، این بازیگر می‌تواند تاثیر مثبتی در هان سولو داشته باشد. او در سال قبل در فیلم Sing Street نقش بری (Barry) را داشت که یک در مدرسه نقش یک قلدر را ایفای می‌کرد، ولی تغییری در او ایجاد می‌شود و با بچه‌های دیگر دوست می‌شود. بازی در یکی از فیلم‌های فرانچایز جنگ ستارگان قدمی بزرگ برای کنی محسوب می‌شود و در موفقیت او در اینده تاثیر زیادی خواهد داشت.

از خیلی از شخصیت‌هایی که در فیلم هان سولو وجود دارند اطلاعاتی خاصی وجود ندارد، ولی چند روز پیش وودی هارلسون فاش کرد شخیتی که نقشش را بر عهده دارد بکت (Beckett) نام دارد( نه گریس شرایک (Garris Shrike) که نامش در شایعات آورده شده بود).

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.