اولین تریلر از Justice League منتشر شد

27 March 2017 - 11:55

کمپانی برادران وارنر با فیلم Man of Steel «مردی از فولاد» به جهان توسعه یافته‌ی DC جان بخشید (جایگاهی که Iron Man «مرد آهنین» در دنیای سینمایی مارول دارد) و تمامی فیلم‌های این جهان به سمتی پیش رفتند که شخصیت‌های اصلی در فیلم Justice League «لیگ عدالت» کنار هم جمع شوند. طرفداران امید بسیاری دارند که این فیلم بتواند نگاه منتقدین را نسبت به فیلم‌های این جهان را تغییر دهد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید

بعد از چندین ماه اولین تریلر از فیلم Justice League «لیگ عدالت» منتشر شده است که شما می‌توانید آن را در پایین تماشا کنید:

تریلر به این نحو شروع می‌شود که اول به خطری که زمین را تهدید می‌کند اشاره می‌شود. بعد به سراغ جذب کردن مبارز توسط بروس وین (Bruce Wayne) با بازی بن افلک می‌رود تا تیمی لیگ عداللت را که بتمن، واندر وومن (Wonder Woman)، آکوامن (Aquaman)، سایبورگ (Cyborg) و فلش (Flash) عضورهایش هستند به وجود آید. این تریلر ست پیس‌های مختلفی را نشان می‌دهد و در آن ما شاهد درگیری هر یک از شخصیت‌ها با پارادیمن‌ها (parademons) هستیم. پارادیمن‌ها نیروهای دارک‌سید (Darkseid) و استفن‌ولف (شخصیت منفی لیگ عدالت) هستند.

البته جای خالی سوپرمن هنم در این تریلر احساس می‌شد. سوپر من در انتهای فیلم Batman v Superman «بتمن علیه سوپرمن» کشته شد، ولی دیگر همه می‌دانند که او به جهان توسعه یافته‌ی DC بازخواهد کشت و مرگ او موقتی بود. البته از آنجایی که سوپرمن را در این تریلر ندیدم این احتمال هم وجود دارد نقش او در این فیلم کمرنگ باشد در غیر این طورت کمپانی برادران وارنر سعی دارد اطلاعاتی ازنقش درز نکند.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.