رایان مورفی سریال Pose را برای FX می‌سازد

26 March 2017 - 20:00

طبق گزارش هالیوود رپیوتر، رایان مورفی (Ryan Murphy)، تولیدکننده‌ی پرکار این روزهای تلویزیون، در حال ساخت یک سریال درام دیگر تحت عنوان Pose  برای FX  است. اگرچه FX  و Fox 21 در این زمینه اظهار نظری نکرده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

درام Pose در سال ۱۹۸۶ در نیویورک جریان خواهد داشت و مغلوب شدن زندگی و فرهنگ‌های قدیمی را در برابر لوکس شدن سطح زندگی مردم آن زمان به تصویر خواهد کشید.

مورفی در نگارش داستان این سریال بار دیگر با همکاران قدیمی خود یعنی براد فالچاک (Brad Falchuk) – که به خاطر سری American Horror Story شهره است – و استفان کانالز (Stephen Canals) همکاری خواهد کرد. نینا جاکوبسون (Nina Jacobson)، براد سیمپسون (Brad Simpson) و شری مارش (Sherry Marsh)، تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود که با دو استودیوی « Fox 21 TV Studios» و « FX Productions» برای تولید آن مشارکت خواهند کرد.

بر خلاف سه سریال دیگر مورفی، یعنی American Horror Story، American Crime Story و Feud، سریال Pose قرار نیست به یک مجموعه تبدیل گردد. مورفی سال گذشته‌ی میلادی با وب‌سایت THR در خصوص برنامه‌اش برای بازگشت به قاب‌های تلویزیون صحبت کرده بود.

مورفی از سال ۲۰۰۳ میلادی است که با شبکه‌ی FX همکاری می‌کند؛ نخستین همکاری آن‌ها، ساخت سریال Nip/Tuck محسوب می‌گردد. مورفی جهت ساخت Scream Queens نیز با این شبکه مشارکت داشته است.

جاکوبسون و سیمپسون سال گذشته‌ی میلادی در پی موفقیت سریال The People v. O.J. Simpson با استودیوی FX Productions قرارداد همکاری مجدد امضا کرده بودند.

علاوه بر ساخت سریال Pose، مورفی با شبکه‌ی اشاره شده جهت ساخت فصل هفتم سری American Horror Story، فصل دوم و سوم سری American Crime Story و فصل دوم سری Feud در حال همکاری است. فصل‌های جدید سه سری مذکور، مقرر است تا در سال ۲۰۱۸ میلادی به تلویزیون‌ها راه یابد.

شبکه‌ی FX علاوه بر سریال Pose، تولید فصل‌های جدید سریال‌هایی از جمله Legion، Taboo، و فصل‌ نهایی The Strain را در دست ساخت و توسعه دارد. از جمله دیگر برنامه‌های این شبکه می‌توان به نمایش درامی تحت عنوان Snowfall که توسط جان سینگلتون (John Singleton) ساخته شده و در دهه‌ی ۸۰ میلادی جریان دارد، در تابستان سال جاری اشاره کرد.

منبع : Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.