دیزنی تا ۲۰۳۰ بر روی فرانچایز جنگ ستارگان کار خواهد کرد

28 March 2017 - 13:30

چند سال پیش بود که طرفداران فکر می‌کردند که دیگر هیچ فیلم از فرامچایز جنگ ستارگان ساخته نخواهد شد و هیچ وقت به تماشای فیلمی جدید جنگ ستارگان نمی‌روند. اما بعد از خریده شدن استدیو لوکاس فیلم (Lucasfilm) توسط دیزنی در سال ۲۰۱۲ همه چیز تغییر کرد. طرفداران به ادامه‌ی این مجموعه امید زیادی پیدا کردند چون بعد از تایید قسمت هفت،هشت و نه؛ حتی دیزنی کارگردان محبوب، جی.جی آبرامز (J.J. Abrams)، را برای کارگردانی اولین فیلم انتخاب کرد. در ادامه‌یی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم the Force Awakens «بیداری نیرو» و Rogue One از لحاظ تجاری خیلی موفق بودند و با توجه به انتظار دیونه‌وار طرفداران برای The Last Jedi «آخرین جدای» و اسپین آف Han Solo «هان سولو» دیزنی اعتماد به نفس کافی را دارد که برنامه‌های بلند مدت برای این فرانچایز داشته باشد. این صحبتی است که مدیر عامل دیزنی، باب ایگر (Bob Iger)، در هفته‌ی اخیر داشته است.

بر اساس گزارش سایت هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) باب ایگر در کنفرانس آینده فناوری و سرگرمی بیان کرد دیزنی برنامه‌های زیادی برای فرانچایز فوق محبوب جنگ ستارگان دارد.

ما در حال صحبت درباره‌ی انتفاقات بعد از قسمت نهم هستیم. چیزی که می‌تواند ۱۵ سال دیگر داستان جنگ ستارگان را ادامه دهد.

هنوز معلوم نیست بعد از قسمت نهم داستان شامل چه چیزی می‌شود، ولی مطمئناً با اسپین آف‌های بیشتری طرف خواهیم بود و موفقیت فیلم Han Solo «هان سولو» می‌تواند نشان دهنده‌ی آینده این فرانچایز باشد. نکته‌ی دیگری که ایگر به آن اشاره داشت این است که این فیلم در طی ۶ سال از ۱۸ تا ۲۴ سالگی هان سولو را روایت می‌کند. نکته‌ی مهم دیگر مرگ کری فیشر است که ایگر بیان کرد این موضوع تاثیر بر روی فیلم The Last Jedi «آخرین جدای» به کارگردانی رایان جانسون (Rian Johnson) نخواهد داشت؛ البته مشکل اصلی را کالین ترورو (Colin Trevorrow)، کارگردان قسمت نهم، خواهد داشت چون دیزنی استفاده از تصاویر کامپیوتری را برای بازگرداندن فیشر رد کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.