تصاویر جدیدی از فیلم Tomb Raider منتشر شد

28 March 2017 - 15:00

 دانیل وو (Daniel Wu)شخصیت لاراکرافت همواره به عنوان یکی از نماد‌ها و شخصیت‌های معروف در بازی‌های رایانه‌ای شناخته می‌شود. البته این شخصیت با دنیای سینما هم غریبه نیست. سال ۲۰۱۳ میلادی شاهد عرضه یک بازسازی از سری بازی معروف Tomb Raider «توم ریدر» بودیم که در واقع نوعی تولد دوباره برای این فرنچایز محبوب به حساب آمد. اکنون امید می‌رود که این اتفاق در صنعت سینما نیز رخ دهد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

در گذشته دو فیلم از این سری بازی محبوب ساخته شده بود که بازیگر نقش لاراکرافت در آن فیلم، آنجیلینا جولی (Angelina Jolie) بود. البته آن اثر همچون اکثر فیلم‌هایی که بر اساس بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده‌اند، چندان نتوانست موفقیت‌آمیز ظاهر شود. اکنون عوامل سازنده‌ی این فیلم امید دارند با ساخت یک ریبوت از این سری، بتوانند موفقیتی برای این مجموعه‌ی قدیمی در سینما نیز به ارمغان بیاورند.

پس از چند تصویری که در گذشته از پشت صحنه‌ی فیلم Tomb Raider «توم ریدر» دیده شده بود، اکنون تصاویری رسمی از این فیلم منتشر شده است. این تصاویر لاراکرافت را در حال پیدا کردن راه خود در میان جنگل نشان می‌دهد. شما می‌توانید این تصاویر را در پایین مشاهده کنید.

آلیشیا ویکاندر (Alicia Vikander) وظیفه‌ی بازی در نقش شخصیت اصلی فیلم یعنی لاراکرافت را بر عهده دارد. همچنین از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به والتون گوگینز (Walton Goggins)، دانیل وو (Daniel Wu) و دامنیک وست (Dominic West) اشاره کرد.

این فیلم توسط کارگردان نروژی یعنی رور اوتاگ (Roar Uthaug) کارگردانی خواهد شد. همچنین شرکت Warner Bros با همکاری MGM و GK Films وظیفه‌ی تولید این فیلم را برعهده دارند.

با توجه به اخبار منتشر شده، فیلم Tomb Raider «توم ریدر» قرار است در تاریخ ۱۶ مارس سال ۲۰۱۸ برابر با ۲۵ اسفند ۹۶ در سینما‌ها اکران شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.