تاریخ اکران جدیدترین فیلم جیک جیلنهال مشخص شد

28 March 2017 - 21:30

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) همیشه با بازی در نقش‌های مختلف ثابت کرده است که یکی از بهترین بازیگران حال حاضر سینما است. حضور او در فیلم Donnie Darko تاثیر زیادی در شکل گیری این طرز فکر داشت و با بازی در فیلم Brokeback Mountain «کوه بروکبک» توانست نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل برای جایزه اسکار شود. جیک جیلنهال در چندین سال اخیر با بازی در فیلم‌های Zodiac «زودیاک»، Prisoners «زندانیان»، Life «زندگی» و بسیاری از فیلم‌های دیگر خوش درخشیده است، ولی می‌شود بهترین کار او را در فیلم Nightcrawler «خزنده شب» تماشا کرد.در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

امسال هم جیک جیلنهال با چندین فیلم می‌تواند خودش را برای فصل جوایز آماده کند. اولین فیلم امسال برای او Okja است (ولی هنوز میزان تاثیرگذاریش در این فیلم مشخص نیست). Stronger «قوی‌تر» فیلمی است که جیلنهال  با بازی در آن شانس خودش را بالاتر خواهد برد. Stronger «قوی‌تر» فیلم درباره‌ بمب گذاری ماراتن بوستون است و حالا تاریخ اکران این فیلم مشخص شده است.

سایت ددلاین (Deadline) گزارش کرده است که کمپانی لایونزگیت (Lionsgate) قصد دارد این فیلم را در تاریخ ۲۲ سپتامبر سال جاری اکران کند. این تاریخ این شانس را به فیلم می‌دهد تا در فصل جوایز عملکرد بهتری داشته باشد. جیک جیلنهال در این فیلم نقش جف باومن (Jeff Bauman) را بر عهده دارد و داستان از دست دادن دو پای خود را زمانی که در خط پایان منتظر دوست دختر خود بازگو می‌کند.

سال پیش هم لایونزگیت فیلمی درباره‌ی همین موضوع ساخت که پیتر برگ (Peter Berg) و مارک ولبرگ (Mark Wahlberg) در ساخت آن نقش داشتند. این فیلم هم برای فصل جوایز ساخته شده بود، ولی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و حالا لایونزگیت فکر می‌کند که Stronger «قوی‌تر» شانس بیشتری دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.