تاریخ انتشار تریلر جدید فیلم The Mummy مشخص شد

29 March 2017 - 19:00

در حالی که دو استودیوی «برادران وارنر» و «لجندری پیکچرز» مشغول ایجاد جهان سینمایی هیولایی خود در سینما با ساخت فیلم مشترک بر اساس دو هیولای معروف سینما، یعنی «کونگ» و «گودزیلا» هستند، استودیوی «یونیورسال» نیز چنین برنامه‌ای جهت ایجاد جهان سینمایی این چنینی خود دارد. قرار است جدیدترین فیلم «یونیورسال»، یعنی The Mummy «مومیایی»، بیشتر به شکل‌گیری این جهان سینمایی بپردازد و آن را گسترش دهد. به تازگی تاریخ انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه ایده‌ی بازگشت «مومیایی» به سینما آنچنان تعجب‌برانگیز یا منحصر به فرد نیست، اما انتظارات بالایی از ساخته‌ی الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) می‌رود. این‌ بار قرار است تام کروز (Tom Cruise) به عنوان شخصیت اصلی این فیلم به ایفای نقش بپردازد؛ وی در طول ماجراجویی‌های خود، مسبب بیدار شدن شاهزاده‌ای مومیایی شده و قدرتمند و دهشتناک با بازی سوفیا بوتلا (Sofia Boutella) می‌شود.

اگرچه نخستین تریلر منتشر شده از این فیلم جزئیات زیادی از داستان و شخصیت‌های آن در دسترس قرار نمی‌داد، اما بر روی جنبه‌های اصلی این فیلم نظیر تنش‌زا و ترسناک بودن آن داشت. تنها در ثانیه‌های پایانی این تریلر شاهد مومیایی اصلی این فیلم بودیم که با واکنش‌های ضد و نقیض از سوی فیلمبازان مواجه شد. در حال حاضر، وب‌سایت «Trailer-Track» گزارش داده است که دومین تریلر اصلی این فیلم قرار است در جریان قسمت پایانی سریال The Walking Dead که روز یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده – یک‌شنبه ۱۳ فروردین ماه (۲ آوریل ۲۰۱۷ میلادی) – از شبکه‌ی «ABC» پخش می‌گردد، منتشر شود؛ گفته می‌شود که این تریلر نیز مشابه تریلر نخست خواهد بود و جزئیات زیادی از داستان فیلم «مومیایی» را لو نمی‌دهد.

از آنجایی که قرار است اکران این فیلم از ماه ژوئن میلادی آغاز گردد، انتشار تریلر جدید این فیلم در هفته‌ی آینده خیلی تعجب‌آور نخواهد بود. به خصوص الان که مراحل ساخت اکثر جلوه‌های ویژه‌ی این فیلم که به القای حس‌وحال اصلی آن کمک شایانی می‌کند، به اتمام رسیده است. گفته می‌شود این تریلر ۲ دقیقه و ۳۱ ثانیه زمان خواهد داشت.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط جان اسپایتس (Jon Spaihts) به همراه مشارکت کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) – که با تام کروز در پروژه‌های متعددی همکاری داشته – به نگارش درآمده است. انتظار می‌رود که فیلم «مومیایی» به یکی از قدرتمندترین فیلم‌های بلاک‌باستر (BlockBuster) سال جاری میلادی تبدیل گردد و فروش بالایی داشته باشد. فیلم «مومیایی» از روز جمعه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۶ (۹ ژوئن ۲۰۱۷) روانه‌ی پرده‌های سینما خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.