فیلم موزیکال Atlantis در دست توسعه قرار دارد

29 March 2017 - 20:00

فیلم‌های موزیکال در چند سال اخیر بازگشتی قدرتمندانه به پرده‌های سینماها داشته‌اند؛ چه دنباله‌هایی نظیر Mary Poppins Returns «مری پاپینز بازمی‌گردد»، چه بازسازی‌های زنده از انیمیشن‌های کلاسیک نظیر Beauty and the Beast «دیو و دلبر» و چه داستان‌های عاشقانه‌ای با ایده‌ی اوریجینال نظیر La La Land «لالالند». با توجه به طبیعت فیلم‌های موزیکال، جای تعجب نیست که آهنگسازان مختلف در این‌گونه پروژه‌ها حضور به عمل آورند و همکاری کنند که به طور مشخص می‌توان به فیلم Atlantis «آتلانتیس» اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

آهنگسازان مختلفی نظیر جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake)، جان لجند (John Legend) و فارل ویلیامز (Pharrell Williams)، هر کدام به روش خود در ساخت فیلم‌های موزیکال مشارکت دارند؛ برخی تنها به آهنگسازی برای آن‌ها می‌پردازند و برخی نیز در آن‌ها به ایفای نقش می‌پردازند. در ادامه‌ی این مسیر، فارل ویلیامز با همکاری «فاکس» در حال توسعه‌ی فیلمی موزیکال بر اساس زندگی خود می‌باشد.

طبق گزارش Tracking Board، استودیوی «فاکس قرن بیستم» در حال توسعه‌ی فیلمی تحت عنوان «آتلانتیس» بر اساس دوران کودکی فارل ویلیامز که در شهر ویرجینیا بیچ گذشته، است. قرار است این فیلم را مایکل مایر (Michael Mayer) بر اساس فیلمنامه‌ای از مارتین هاینس (Martin Hynes) که نگارش فیلمنامه‌ی Toy Story 4 «داستان اسباب‌بازی‌ها ۴» را نیز عهده‌دار است، کارگردانی کند. گیل نتر (Gil Netter)، میمی والدس (Mimi Valdes) و خود فارل ویلیامز وظیفه‌ی تهیه و تولید این فیلم را برعهده دارند. در توصیف این پروژه آمده است که فیلم «آتلانتیس» تاحدودی مشابه فیلم عاشقانه‌ی Romeo & Juliet «رومئو و ژولیت» خواهد بود که حاوی عناصر موزیکال است و بیشتر به سبک هیپ‌هاپ توجه خواهد کرد.

ویلیامز علاوه بر فعالیت در عرصه‌ی موسیقی، تاکنون در پروژه‌هایی نظیر Despicable Me «من نفرت‌انگیز» و Hidden Figures «چهره‌های پنهان» نقش داشته و اقدام به ساخت و نوشتن موسیقی برای آن‌ها کرده است. وی در پروژه‌ی Roxanne Roxanne «روشنک روشنک» میز به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

همانطور که پیشتر اشاره شد، این فیلم به دوران کودکی ویلیامز خواهد پرداخت و در نتیجه شاهد دورانی که وی برای نخستین بار با چاد هوگو (Chad Hugo) در یک اردوی تابستانی ملاقات کرد و در ادامه به عرصه‌ی موسیقی علاقه‌مند شد، خواهیم بود. لازم به اشاره است که، مایکل مایر، کارگردان این فیلم تاکنون با ساخت American Idiot «احمق آمریکایی» و Spring Awakening «بیداری بهار» در زمینه‌ی فیلم‌های موزیکال تجربه دارد؛ بنابراین می‌توان انتظار بالایی از فیلم «آتلانتیس» داشت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.