فیلم Venom در جهان مارول جریان ندارد

30 March 2017 - 13:30

چندین سال قبل از این که دنیای سینمایی مارول باکس آفیس را در اختیار خود بگیرد، این سگانه‌ی مرد عنکبوتی سم ریمی (Sam Raimi) بود که این کار را کرده بود و در کنار فیلم  مردان ایکس برایان سینگر (Bryan Singer) در خیلی از جهات کمک کرد تا فیلم‌های ابرقهرمانی به عنوان فیلم‌های سودآور شناخته شوند. دو فیلم اول مرد عنکبوتی هنوز هم به عنوان دو تا از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی اقتباس شده از کتاب‌های مصور شناخته می‌شوند. فیلم اول با بودجه‌ی ۱۳۹ میلیون دلاری خود توانست ۸۲۱ میلیون دلار فروش داشته باشد و فیلم دوم توانست با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری خود ۷۸۳ میلیون دلار فروش داشته باشد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که فیلم سوم مرد عنکبوتی سم ریمی با بودجه‌ی ۲۵۸ میلیون دلاری ۹۰۰ میلیون در باکس آفیس جهانی فروش داشت، ولی ضعیفترین فیلم در این سگانه محسوب می‌شود. بعد از این سونی تصمیم گرفت که به این فرانچایز پنج سال استراحت بدهد و بعد از آن با دو فیلم The Amazing Spider-Man «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» بازگشت.

خوشبختانه سونی از این فرصت به دست آمده استفاده کرد و توانست مردعنکبوتی را وارد دنیای سینمایی مارول کند. ما مرد عنکبوتی را برای اولین بار با بازی تام هالند در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» دیدیم و طرفداران انتظارات زیادی از فیلم سولوی او، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، دارند. سونی به تازگی فیلم سولوی Venom را معرفی کرده است و خیلی‌ها امید داشتند که این فیلم نیز در دنیای سینمایی مارول جریان داشته باشد، ولی متاسفانه این اتفاق رخ نخواهد داد.

کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming، جان واتز (Jon Watts)، در مصاحبه‌ای با سایت فاندانگو (Fandango)  بیان کرد که فیلم ونوم اصلا به فیلم او ارتباط ندارد.

بین این دو فیلم ارتباطی وجود ندارد، فیلم ونوم در دنیای مارول جریان ندارد و این موضوع قضیه را جالب می‌کند. من چیزی در مورد این فیلم نمی‌دانم و فقط بر روی فیلم خودم تمرکز کرده‌ام.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.