مارک والبرگ و پیتر برگ بار دیگر برای ساخت سه‌گانه‌ی Mile 22 با یکدیگر همکاری می‌کنند

30 March 2017 - 23:59

در جریان رویداد سینما‌کان که در لاس وگاس برگزار گردید، شاهد اشتراک اطلاعات زیادی از فیلم‌ها و پروژه‌های آینده‌ی سینما بودیم. در کنار اخبار فیلم‌های بزرگ، آدام فوگلسان (Adam Fogelson)، مدیر سرگرمی‌های STX، اطلاعات جدیدی از پروژه‌ی جدید مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و پیتر برگ (Peter Berg) منتشر کرده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

برگ و والبرگ تاکنون در فیلم‌های متعددی از جمله Lone Survivor «تنها بازمانده»، Deepwater Horizon «افق آب‌های‌ عمیق» و Patriots Day «روز میهن‌پرستان» که اکثراً با واکنش تحسین‌آمیز و مثبت منتقدان و بییندگان همراه بودند، با یکدیگر به همکاری پرداخته‌اند. این دو قرار است یک بار دیگر و در پروژه‌ی Mile 22 «مایل ۲۲» به همکاری با یکدیگر بپردازند.

والبرگ قرار است در فیلم «مایل ۲۲» به ایفای نقش یکی از افراد سازمان سیا بپردازد که تصمیم دارد یکی از شاهدین را از یکی از شهرهای اندونزی جهت فرار از آنجا، به فرودگاهی برساند که ۲۲ مایل با آن فاصله دارند. اگرچه جنایتکاران، پلیس‌های فاسد و مردم محلی خشن، وی را در راه رسیدن به هدفش به چالش می‌کشند و موانع زیادی بر سر راه او قرار می‌دهند.

گفته می‌شود که فیلم «مایل ۲۲» آغاز کننده‌ی یک سه‌گانه‌ی جدید در سینما خواهد بود. مارک والبرگ اخیراً در خصوص این پروژه و پتانسیل‌های پیش‌روی آن صحبت کرده است؛ وی در این خصوص ابراز داشت:

من این توانایی را داشته‌ام که فیلم‌های متعددی در سبک‌های مختلف بسازم، اما همچنان حس می‌کنم که اینطور نشده است که بگویم نقش من در یک فیلم، تعریف‌کننده‌ی شخصیت اصلی خود من باشد. وقتی می‌گویم که خود من و بدنم آماده‌ی کار کردن است، امیدوارم که این همان چیزی باشد که می‌خواهم. امیدوارم که وقتی برای اولین بار [این فیلم را تماشا می‌کنید] با خود فکر کنید که مارک والبرگ همان مایل ۲۲ است.

برگ که قرار است کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد، در خصوص امیدواری‌هایش در خصوص موفقیت احتمالی «مایل ۲۲» صحبت کرده است. وی در این زمینه اعلام کرد که همکاری با والبرگ در سه پروژه برای وی بسیار خشنودکننده بوده است. وی در ادامه اظهار داشت که این فیلم حاوی صحنه‌های اکشن بسیار سخت خواهد بود که بازیگران برای آن باید در آمادگی کامل به سر ببرند و وی در خصوص این پروژه بسیار هیجان‌زده است.

اینطور که به نظر می‌رسد قرار است فیلم «مایل ۲۲» به یکی از فیلمهای موفق برگ و والبرگ تبدیل شود و اظهارنظرهای این دو، نشان‌دهنده‌ی این نکته است که به زودی جزئیات بیشتری پیرامون آن بدست خواهیم آورد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.