فیلمبرداری جان بویگا در Pacific Rim: Uprising به اتمام رسید

31 March 2017 - 09:00

فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» توسط استیون اس. دینایت (Steven S. DeKnight) در دست ساخت است که جایگزین گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) شده است. فیلمبرداری‌های این فیلم در حال انجام است و چارلی دی (Charlie Day) که یکی از اندک بازیگرانی که در فیلم قبلی نیز حضور داشت و برای فیلم دوم نیز بازگشته است از کار استیون اس. دینایت و تیم بازیگری جدید تمجید کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جا بویگا (John Boyega) نقش اول فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» است و بازی در نقش جیک پنتیکاست (Jake Pentecost)، پسر استکر پنتیکاست (Stacker Pentecost) با بازی ادریس البا (Idris Elba)، را بر عهده دارد. جز جان بویگا، اسکات ایستوود (Scott Eastwood) و ادریا اریونا (Adria Arjona) هم بازیگران جدید فیلم هستند.

بویگا تصویر از خودش را در توییتر منتشر کرده است و تایید کرده است که کار فیلمبرداری او در فیلم دوم حاشیه اقیانوس آرام به اتمام رسیده است. در زیر این عکس بویگا بیان کرده است که شش ماه گذشته عالی بوده و کار فیلمبرداری او به اتمام رسیده است. البته به نظر می‌رسد که ریاضی جان بویگا بسیار ضعیف باشد؛ چون او در ۹ نوامبر ۲۰۱۶ در اینستاگرام خود اعلام کرد که اولین روز فیلمبرداری خود را آغاز کرده است از این رو، او کمتر از چهار ماه برای فیلمبرداری Pacific Rim: Uprising وقت گذاشته است.

هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم و شخصیت جان بویگا منتشر نشده است و ما تنها می‌دانیم که او پسر استکر پنتیکاست که در فیلم قبلی شاهد فداکاریش بودیم. تصاویری هم که از فیلم منتشر شده است نشان می‌دهند که جیک پنتیکاست هم یک خلبان یاگر (Jaeger pilot) است. می‌شود یکی از دلایل انتخاب جان بویگا برای حضور در فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام»درخشش او در در جدیدترین فیلم جنگ ستارگان، The Force Awakens، دانست.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.