تریلر جدید فصل هفتم Game of Thrones: مسیری تا تاج و تخت

31 March 2017 - 08:00

بالاخره تریلر کاملی از فصل هفتم سریال محبوب و پرطرفدار Game of Thrones «بازی تاج و تخت» منتشر شد. البته، چندی پیش شاهد انتشار نخستین پوستر و تیزر رسمی این فصل بودیم، اما این بار قرار است نخستین تریلر فصل را ببینیم. برای اطلاعات بیش‌تر با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

در اولین تیزر فصل هفتم که چند روز پیش منتشر شد، جان اسنو به جنگ بزرگ اشاره می‌کرد. به راستی پس از سال‌های زیاد، زمستان در وستروس فرا رسیده است و جنگ بزرگ و عظیمی در انتظار است. در این تریلر هم اشاره‌ای به زمستان و وایت واکر ها می‌شود. با این وجود، تریلر مربوط به سه شخصیت مهم داستان که پس از اتفاقات فصل قبل اکنون شاه یا ملکه شده‌اند.

این تریلر هر کدام از سه شخصیت دنریس تارگرین، سرسی لنیستر و جان اسنو را نشان می‌دهد که در حال رسیدن به مقصد خود، در حال حرکت هستند و هر کدام به سوی تخت آهنین خود می‌روند. تماشای این تریلر و مشاهده نکات آن را به تمامی طرفداران این مجموعه توصیه می‌کنیم.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷ مصادف با ۲۵ تیر ۹۶ در شبکه‌ی HBO در آمریکا و روز بعد هم در دیگر نقاط جهان پخش خواهد شد. این فصل برخلاف فصل‌های قبلی که همگی ده قسمتی بودند، فقط هفت قسمت خواهد بود. همچنین فصل هشتم که فصل آخر سریال هم است، قرار است ۶ قسمتی باشد. این به معنای آن است که فقط ۱۳ قسمت دیگر تا پایان این سریال پرطرفدار و محبوب فاصله داریم.

برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به سریال بازی تاج و تخت با سینماگیمفا همراه باشید.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.