ساخت فیلم سولوی Batgirl تایید شد | کارگردان Avengers در راس پروژه

31 March 2017 - 09:00

در حال حاضر سه فیلم از دنیای گسترده دی‌سی به صورت قطعی در نوبت اکران قرار دارند (فیلم‌های Wonder Woman و لیگ عدالت در سال جاری میلادی و Aquaman در سال آینده) و چند فیلم دیگر نیز در مراحل اولیه تولید هستند که می‌توانند پس از اکران سه فیلم بالا، وارد مرحله اکران شوند. در میان پروژه‌های بالا فیلمی قرار دارد که شامل گروه Birds of Prey از دنیای دی‌سی می‌شود و طبق گزارشات منتشر شده کریستینا هادسن (Christina Hodson) که قرار است اسپین‌آف پیش روی Bumblebee را بنویسد، کار نگارش فیلم‌نامه آن را بر عهده خواهد داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

بسیاری از طرفدارن بر این باورند که پروژه Birds of Prey می‌تواند گزینه‌ای بدون نقص برای اضافه کردن مناسب کاراکترهای زن دنیای DC بدان باشد. در کنار این اتفاق مهم، شایعاتی پیرامون این موضوع نیز وجود داشت که رهبر گروه مذکور، یعنی Batgirl می‌تواند فیلم مستقل خود را در این دنیا داشته‌باشد. در سال گذشته کارگردان نیکولاس ویندینگ رفن (Nicholas Winding Refn) از علاقه خود به کارگردانی این فیلم سولو خبر داد و انتشار خبر ساخت فیلم سولوی Nightwing در DCEU به این شایعه قوت بخشید که یکی دیگر از یاران بتمن می‌تواند فیلم مخصوص خود را داشته‌باشد.

حال وراییتی با انتشار خبری غافلگیر کننده اعلام کرد که فیلم سولوی Batgirl به صورت قطعی توسط کمپانی DC و استودیوی برادران وارنر ساخته خواهد شد. سازنده شماره اول و دوم فیلم‌های Avengers، جاس ویدن (Joss Whedon) قرار است نویسندگی، گارکردانی و تهیه کنندگی این پروژه را برعهده داشته‌باشد. در حال حاضر قرارداد این همکاری به تازگی قطعی شده‌است و اطلاعات بیشتر پیرامون آن به احتمال زیاد در روزهای آتی انتشار خواهد یافت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    اونقدری که دی سی فیلم در دست توسعه داره من………………
    استغفرالله