فصل دوم Legion طولانی‌تر خواهد بود

31 March 2017 - 14:00

کمپانی فاکس در دو سال گذشته عملکرد بسیاری موفقی و تعجب برانگیزی داشته است. اول فیلم Deadpool بود که در سال ۲۰۱۶ اکران شد و در اوایل سال جاری هم فیلم Logan «لوگان» اکران شد و هر دو فیلم بسیار خوب بودند. اما شگفت‌انگیزترین اثر فاکس، اولین سریال از مردان ایکس به نام Legion «لژیون» هست. این سریال داستان دیوید هلر (David Haller) را روایت می‌کند و به جرات می‌توان گفت که این داستان با هر چیزی که در تلویزیون دیده‌اید تفاوت دارد. در ابتدا این سریال یک قمار بزرگ برای شبکه‌ی FX محسوب می‌شد، ولی الان می‌‌شود گفت که آن‌ها مزد کار خوب خود را به خوبی گرفته‌اند. در همین هفته‌ فصل اول Legion «لژیون» به بهترین شکل ممکن به پایان رسید و از همین حالا همه منتظر پخش شدن فصل دوم هستند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز اطلاعاتی از فصل دوم سریال منتشر نشده است و نمی‌دانیم داستان دیوید با بازی دن استیونز (Dan Stevens) به کجا ختم می‌شود؛ البته می‌دانیم که داستان فصل دوم به کتاب مصور آن زیاد نزدیک نیست و به نظر می‌رسد که فصل دوم طولانی‌تر باشد و تعداد قسمت‌هایش بیشتر خواهد بود.

نوا هاولی (Noah Hawley)، خالق این سریال، اعلام کرده است که احتمالاً فصل دوم طولانی‌تر بوده و تعداد قسمت‌هایش به ده می‌رسد.

به دلیل این که فصل اول بسیار پیچیده بود من احساس می‌کردم که هشت قسمت کافی باشد. حالا که این سریال شناخته شده است ما این فرصت را داریم که کمی آن را گسترش بدهیم. همه‌ی این ها به این معنی است که من باید کار بیشتری انجام دهم و باید بگویم که خودم در این قضیه مقصر هستم.

دیگر سریال موفق هاولی یعنی Fargo هم ده قسمتی است و از این رو به نظر می‌رسد که هاولی دوست دارد داستان‌هایش را در فصل‌های کوتاه روایت کند. شاید ده قسمت در مقایسه با دیگر سریال‌های ابرقهرمانی کم باشد، ولی مطمئناً کمیت جایگزین کیفیت نخواهد شد.

مبنع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.