جرمی رنر برای ایفای نقش در Avengers: Infinity War آماده است

31 March 2017 - 23:00

اگرچه تا ماه می سال آینده‌ی میلادی، شاهد اکران فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نخواهیم بود، اما مدتی است که مراحل فیلمبرداری این فیلم آغاز شده و در حال حاضر در جریان است. مراحل فیلمبرداری «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» از ماه گذشته‌ی میلادی با انتشار ویدئویی از پشت صحنه‌ی آن که به نمایش تام هالند (Tom Holland)، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) و کریس پرت (Chris Pratt) به صورت رسمی شروع شد. صحنه‌های این فیلم به مدت ۶ ماه در مناطقی از جمله ادینبورگ و اسکاتلند ضبط خواهند شد. در هفته‌های اخیر، بازیگرانی از جمله اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، کارن گیلان (Karen Gillan)، پل بتانی (Paul Bettany) برای ضبط صحنه‌های خود در استودیوی مربوط به فیلم حاضر شده‌اند و قرار است بازیگران دیگری به آنان بپیوندند. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» یکی از پروژه‌های بزرگ استودیوی مارول محسوب می‌شود که قرار است بیشتر ابرقهرمانان مارول در آن حضور داشته باشند. پس از حضور اسکارلت جوهانسون و پل بتانی در اسکاتلند برای ضبط سکانس‌های مربوط به خود، خبر رسیده است که جرمی رنر (Jeremy Renner) نیز قرار است به زودی به آن‌ها بپیوندد.

رنر با انتشار تصویری از خود که در یک هواپیما گرفته شده، رسماً اعلام کرد که به زودی به تیم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» خواهد پیوست و برای ضبط سکانس‌هایی که در آن حضور خواهد داشت، در آمادگی کامل به سر می‌برد. وی ایفاگر نقش Hawkeye در جهان سینمایی مارول است و در جدیدترین فیلم آن نیز حضور خواهد داشت. تصویر مورد اشاره را از زیر می‌توانید ببینید:

رنر تاکنون در فیلمهایی از جهان سینمایی مارول از جمله The Avengers «انتقامجویان»، Avengers: Age of Ultron «انتقامجویان: عصر اولتران» و Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» حضور داشته است. لازم به ذکر است که وی نقشی کوتاه در فیلم Thor «ثور» نیز داشته است. وی جزو آن دسته از ابرقهرمانان مارول است که تاکنون فیلم مستقل خود را نداشته‌اند و اخیراً نیز شایعه شده که در کنار فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت»، در فیلم Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور» نیز حضور خواهد داشت و به ایفای نقش می‌پردازد.

فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» از روز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه (۴ می ۲۰۱۸ میلادی) به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.