تریلر دوم فیلم War for the Planet of the Apes منتشر شد

1 April 2017 - 21:53

War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها» در حال تبدیل شدن به تاریک‌ترین قسمت از فرنچایز سیاره میمون‌ها با محوریت سزار است (که طبق معمول اندی سرکیس با استفاده از تکنولوژی موشن‌کپ نقش او را برعهده دارد). دومین تریلر از این فیلم به تازگی منتشر شده‌است و بار دیگر نشان می‌دهد که چرا این عنوان برای فیلم انتخاب شده‌است، جایی که می‌بینیم میمون‌ها در حال آماده شدن برای یک جنگ تمام عیار برای مقابله با انسان‌هایی هستند که آخرین تلاش خود را برای بقا انجام می‌دهند. با سینماگیمفا همراه باشید.

عنوان Rise of the Planet of the Apes «ظهور سیاره میمون‌ها» ریبوتی بر فرنچایز سیاره میمون‌ها در سال ۲۰۱۱ بود که توانست با معرفی سزاری جوان و بدون تجربه به موفقیت‌های بسیار دست پیدا کند. فیلم ریبوت شده‌ی سیاره میمون‌ها توانست هم از نظر منتقدان و هم مخاطبان سینما به موفقیت دست پیدا کند و عملکردی مناسب نیز در گیشه داشته‌باشد. وقتی فیلم‌ساز مطرح مت ریوز (Matt Reeves) در سال ۲۰۱۴ کارگردانی شماره دوم این فیلم را با عنوان Dawn of the Planet of the Apes «طلووع سیاره میمون‌ها» بر عهده گرفت، فیلم توانست با فروش جهانی ۷۱۰ میلیون دلار، به سرعت چراغ سبز را برای به نمایش درآوردن فصل دیگری از زندگی سزار دریافت کند.

مشابه تریلر اول منتشر شده از این فیلم، تریلر دوم نیز با به نمایش گذاشتن جبهه‌های مختلف نبرد بین انسان‌ها و میمون‌ها، رابطه دشمنانه بین سزار و رهبر سرسخت انسان‌ها در این نبرد که تنها با عنوان «کلنل» با بازی وودی هرلسون (Woody Harrelson) شناخته می‌شود، به نمایش بگذارد. همچنین در این تریلر شاهد جنبه تاریک‌تری از ذهن سزار هستیم. استودیوی فاکس قرن بیستم در کنار این تریلر پوستری جدید از فیلم را نیز در طی نشست خبری این فیلم در مراسم سینما کان سال ۲۰۱۷ منتشر کرده‌است که می‌توانید در کنار تریلر منتشر شده، آن را در زیر مشاهده کنید:

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

فیلم War for the Planet of the Apes در تاریخ ۲۳ تیر سال جاری راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.