استودیوی دریم‌ورکز، انیمیشن The Wizards Of Once را خواهد ساخت

1 April 2017 - 16:00

استودیوی دریم‌ورکز انیمیشن (DreamWorks Animation)، به تازگی حقوق ساخت فیلم اقتباسی از سری داستان‌های فانتزی The Wizards Of Once «جادوگران یک‌وقتی» را که توسط نویسنده‌ی داستان How To Train Your Dragon «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم»، یعنی کرسیدا کاول (Cressida Cowell)، به نگارش درآمده را بدست آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این سری کتاب، در جهانی جریان دارد که در آن جادوگران و مبارزان، با یکدیگر رویارویی می‌کنند؛ در این جهان در این جهان استفاده از سحر و جادو غیر قانونی و ممنوع است. یک شاهزاده خانم ۱۲ ساله، یک شیء جادویی مرگبار را که تصور می‌شده، نابوده شده است، را پیدا می‌کند. بنابراین یک ماجراجویی جدید به وقوع می‌پیوندد که در ذره ذره جهان خلق شده در داستان این سری کتاب‌ها اثرگذار است.

این اقتباس قرار است چند هفته پس از اکران موزیکال‌های استودیوی دریم‌ورکز یعنی Larrikins «لریکینز» و همچنین دنباله‌ی The Croods «کرودها» به روی پرده برود. دریم‌ورکز امروز انیمیشن The Boss Baby «رئیس کودک» را روانه‌ی پرده‌ی سینماها می‌کند و قسمت سوم سری انیمیشن‌های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» را نیز در دست ساخت و توسعه دارد که قرار است در ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی به روی پرده برود.

منبع : DarkHrozions

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.