کالین فرل در Fantastic Beasts 2 حضور نخواهد داشت

2 April 2017 - 09:30

با ساخته شدن فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲» کمپالنی برادران وارنر و جی. کی رولینگ (J.K. Rowling) به ساخت دومین جهان جادویی خود را ادامه می‌دهند. این فیلم به رابطه‌ی نیوت اسکمندر (Newt Scamander) و آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) می‌پردازد. این فیلم همچنین بر روی رابطه‌ی پیچیده‌ی نیوت با لتا لسترنج (Leta Lestrange) نیز تمرکز می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم اول توانست به خوبی طرفدران به جادوگر تاریکی جذب کند آن هم بدون این که اطلاعاتی از او درز پیدا کند، ولی حضور او در آخر فیلم بسیار خوب طراحی شده بود و فیلم را به خوبی به پایان رساند. باید گفت در فیلم دوم سفر‌های جادویی نیوت جای خودش را به جنگ بین دامبلدور و گریندل (Grindelwald) می‌دهد. بعد از این که جانی دپ برای بازی در نقش این شخصیت منفی انتخاب شد، خیلی از طرفداران علاقه داشتند که بدانند آیا کالین فرل (Colin Farrell) هم برای بایز در فیلم دوم باز خواهد گشت. از آنجایی که ما هر چیزی که از شخصیت گیروز (Graves) در فیلم اول دیدم ساخته شده به وسیله‌ی گریندل بود، پس گرویز واقعی در جای دیگری از این جهان حضور دارد.

متسفانه وقتی که MTV از فرل در این باره سوال کرد، او تمامی احتمالات را رد کرد.

داستان از اول همینگونه نوشته شده بود و تغییر نخواهد کرد.

فرل ادامه داد که اگر هم قرار بود شخصیت او بازگردد اجازه‌ی صحبت در این باره را نداشت و خود او هم یک نظریه درباره‌ی بازگشت این شخصیت دارد:

شاید او در یک قبر دفن شده است و ۱۷ ساعت پس از پایان فیلم از گرسنگی می‌میرد.

فیلم دوم Fantastic Beasts با فیلمنامه‌ای که رولینگ می‎نویسد در حال توسعه است و احتمالاً فیلمبرداری در پاییز امسال آغاز خواهد شد. شاید هم در آینده رولینگ داستانی درباره‌ی پرسیوال گریوز (Percival Graves) بنویسد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.