تریلر It، رکورد تعداد بازدید تریلر یک فیلم را شکست

2 April 2017 - 09:00

امسال شخصیت‌های شناخته شده‌ی زیادی روانه‌ی پرده‌های سینما شده یا خواهند شد که بی‌شک، پنی‌وایزِ (Pennywise) دلقک، یکی از شهره‌ترین و مورد انتظارترین آن‌ها خواهد بود که در فیلم It «آن» – که اقتباسی از رمانی به همین نام، اثر استفن کینگ (Stephen King) است – حضور خواهد داشت. این فیلم برداشت جدیدی از این داستان است که توسط آندرس موشیتی (Andrés Muschietti)، کارگردانی می‌شود. نقش پنی‌وایز پیش از این و در دهه‌ی ۹۰ میلادی در قالب یک مینی سریال با هنرنمایی زیبای تیم کوری (Tim Curry) به اجرا درآمده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

نخستین تریلر فیلم «آن»، هفته‌ی گذشته به اشتراک گذاشته شد و توانست تحسین علاقه‌مندان این سری رمانها را برانگیزاند و با واکنش مثبت فیلمبازان نیز همراه گردد. با اینکه چند ماه دیگر به اکران این فیلم فرصت مانده است، اما طرفداران از همینک به شدت برای این فیلم هیجان‌زده شده‌اند.

طبق گزارش دِدلاین، تریلر فیلم مورد بحث، توانسته است رکورد تعداد بازدید یک تریلر فیلم را در طول ۲۴ ساعت بشکند؛ گفته می‌شود که تریلر فیلم «آن» بیش از ۱۹۷ میلیون بار مشاهده شده است. تریلر فیلم «آن» برای کسب این جایگاه، توانست نخستین تریلر فیلم Fate of the Furious «سرنوشت خشن» را با ۱۳۹ میلیون بازدید در طول ۲۴ ساعت، شکست دهد. این به آن معناست که بین جایگاه نخست و دوم، بیش از ۶۰ میلیون بازدید فاصله است و این رکورد را تا مدتها دست‌نیافتنی خواهد کرد. دیگر فیلم‌ها از نظر تعداد بازدید تریلرشان در طول ۲۴ ساعت بدین ترتیب هستند: Beauty and the Beast «دیو و دلبر» با ۱۲۷٫۶ میلیون بازدید، Fifty Shades Darker «پنجاه سایه‌ی تاریک‌تر» با ۱۱۴ میلیون بازدید و Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» با ۱۱۲ میلیون بازدید.

بدون شک این آمار فوق‌العاده، به لطف تبلیغات و بازاریابی بسیار مناسب استودیوی «برادران وارنر» است و در عملکرد این فیلم در گیشه، تاثیرگذار خواهد بود. در حال حاضر این تریلر در جایگاه برترین ویدئوی سرویس اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب قرار دارد. در عین حال، تریلر این فیلم بیش از ۸۱ میلیون بازدید در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک داشته که ۱٫۸ میلیون دیدگاه نیز برای آن ارسال شده است.

فیلم مورد انتظار «آن» از روز جمعه ۱۷ شهریور ماه (۸ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به اکران درخواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.