فیلمبرداری فیلم Pacific Rim: Uprising به پایان رسید

2 April 2017 - 10:00

اگرچه فیلم Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» به نویسندگی و کارگردانی گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) که در سال ۲۰۱۳ میلادی به روی پرده رفت، عملکرد خوبی در گیشه‌های خانگی نداشت، اما فروش بالای آن در گیشه‌های سراسر جهان برای ساخت دنباله‌ی آن کافی بود. بالاخره و پس از مدتها انتظار، سرانجام، فیلمبرداری دنباله‌ی این فیلم که با نام Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» شناخته می‌گردد، از چندی پیش به صورت رسمی آغاز گردید. اگرچه گیلرمو دل تورو وظیفه‌ی کارگردانی آن را عهده‌دار نیست. با سینما گیمفا همراه باشید.

به جای دل تورو، استیون اس. دی‌نایت (Steven S. DeKnight)، تهیه‌کننده/نویسنده/کارگردان فصل نخست سریال «Daredevil» جایگزین او شده است؛ از سوی دیگر، جان بویگا (John Boyega) به عنوان ستاره‌ی اصلی «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» به ایفای نقش می‌پردازد و اشخاصی از جمله اسکات استوود (Scott Eastwood) آن را همراهی می‌کنند. کمتر از یک سال به آغاز اکران این فیلم مانده است، اما به تازگی مراحل ساخت و توسعه‌ی این فیلم به نقطه‌ی عطف خود رسیده است.

استیون اس. دی‌نایت به تازگی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، به صورت رسمی اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» به اتمام رسیده است و از این پس، مراحل پس از تولید این فیلم توسط تیمی خلاق دنبال می‌شود. چندd پیش، جان بویگا نیز اعلام کرده بود که فیلمبرداری صحنه‌هایی که وی در آن حضور دارد به اتمام رسیده است. دی‌نایت در ضمن اعلام این خبر، تصویری نیز منتشر کرده است که از زیر می‌توانید آن را ببینید:

اگرچه عدم حضور دل تورو به عنوان کارگردان این فیلم می‌تواند برای طرفداران نگران‌کننده باشد، اما دی‌نایت با تجربه‌ای که در طول ساخت سریال‌هایی از جمله «Daredevil»، «Spartacus» و «Angel» بدست آورده و توانایی‌هایی که از خود نشان داده است، می‌تواند امیدوارکننده باشد.

پیش از این، جان بویگا، با حضور در فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» به یک چهره‌ی شناخته شده در صنعت سینما تبدیل گشت. اگرچه هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که وقایع این فیلم چندین سال پس از حوادث قسمت اول به وقوع می‌پیوندد و جان بویگا، ایفاگر نقش پسر شخصیت استکر پنطیکاست (Stacker Pentecost) با هنرنمایی ادریس آلبا (Idris Elba) است. رقیب اصلی این فیلم در زمان اکران، فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» مارول است که جدالی هیجان‌انگیز را به راه خواهد انداخت.

فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» از روز جمعه ۴ اسفند ماه (۲۳ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به اکران درخواهد آمد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.