فیلمی اقتباسی از بازی We Happy Few در دست توسعه قرار دارد

2 April 2017 - 23:00

به طور معمول، فیلم‌هایی که بر اساس بازی‌های ویدئویی ساخته و اکران می‌گردند، به شکست محکوم هستند. اگرچه برخی از آن‌ها فروش نسبتاً خوبی را در گیشه تجربه می‌کنند، اما با این وجود با واکنش منفی منتقدین مواجه می‌شوند که از جمله‌ی این موارد می‌توان به فیلم سینمایی Assassin’s Creed «کیش آدمکش» که سال گذشته‌ی میلادی روانه‌ی پرده‌های سینما شد اشاره کرد. اما با این حال، تهیه‌کنندگان از ساخت اقتباس‌های بیشتر دست برنمی‌دارند و در آینده شاهد پروژه‌های این چنینی بیشتری از جمله Tomb Raider «مهاجم مقبره» با هنرنمایی آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) خواهیم بود. اخیراً مطلع شدیم که قرار است به زودی شاهد یک اقتباس دیگر از یک بازی ویدئویی باشیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

در حال حاضر قرار است یک فیلم سینمایی دیگر بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته گردد؛ اما نکته‌ی جالب توجه این است که این بازی ویدئویی، فرانچایزی بزرگ و شهره در صنعت بازی‌های ویدئویی نیست و یک بازی مستقل و کوچک محسوب می‌شود. گزارش‌های اخیر، حکایت از در دست توسعه بودن فیلم اقتباسی بازی ویدئویی We Happy Few «ما کمی خوشحالیم» دارند.

طبق گزارش ورایتی، دو استودیوی «dj2 Entertainment» و «Gold Circle Entertainment» در تلاشند تا فیلمی اقتباسی از بازی «We Happy Few» ساخته‌ی استودیوی «Compulsion Games» که عنوانی ترسناک و ماجراجویی است، بسازند. این فیلم توسط پل بروکس (Paul Brooks)، دیمیتری ام. جانسون (Dmitri M. Johnson) و دن جِوُنس (Dan Jevons) تهیه و تولید می‌شود. استفان بوگانج (Stephan Bugaj) نیز تهیه‌کننده‌ی اجرایی این فیلم خواهد بود. داستان این بازی در شهری کوچک از انگلستان در دهه‌ی ۶۰ میلادی جریان دارد که حکومت وقت، مردم را با دارو کنترل می‌کند. در توصیف این بازی آمده است که «We Happy Few» عنوانی در زمینه پارانویا و بقاست که وقایع آن در سال ۱۹۶۴ میلادی در پادآرمان شهری از انگلستان که تحت تاثیر داروست، می‌گذرد. گیوم پرووِست (Guillaume Provost)، طراح ارشد استودیوی «Compulsion Games» در خصوص اقتباس سینمائی این بازی بیان داشت:

دیمیتری، استفان و دن با ایده‌های جالب خود در مورد چگونگی ساخت اقتباس سینمایی این بازی و حفظ تم اصلی آن به همراه تهدید حاضر در داستان و طنز سیاه آن، ما را به شوق آورده‌اند.

از جمله ساخته‌های نام‌آشنای استودیوی «Gold Circle Entertainment» می‌توان به دو فیلم Pitch Perfect «گام کامل» و My Big Fat Greek Wedding «عروسی چاق و بزرگ یونایی من» اشاره کرد. پرسش اصلی این است که آن‌ها چطور می‌خواهند طنز سیاه فیلم «We Happy Few» را به روی پرده بیاورند. فیلم مورد بحث هنوز کارگردان و نویسنده‌ی مشخصی ندارد.

ساخت این فیلم قطعاً برای دوست‌داران ژانر وحشت و داستان‌های تخیلی جالب توجه خواهد بود. این فیلم در حال حاضر در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارد و هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

منبع : ScreenRant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من بازى رو انجام ندادم ولى باید جالب باشه. صرفا ترجمه اسم بازى هست ما چند نفر خوش حال له نظرم نه ما کمى خوش حالیم. براى ترجمه شما احتیاج به یک a بین happy و few هست.