باکس آفیس هفته: The Boss Baby صدرنشین شد

4 April 2017 - 09:30

پس از دو هفته صدر نشینی و فروش فوق‌العاده، فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» بالاخره جای خود را به عنوان دیگری داد. این هفته شاهد اکران چند اثر جدید بودیم که همین امر باعت شد تا تغییراتی در جدول باکس آفیس ایجاد شود. برای مشاهده پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته در آمریکا، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اثر جدید شرکت دریم‌ورکس یعنی انیمیشن The Boss Baby «بچه رییس» توانست با اختلاف اندک فیلم دیو و دلبر شرکت دیزنی را کنار بزند و خود در جایگاه نخست این هفته‌ی باکس آفیس قرار گیرد. انیمیشن The Boss Baby «بچه رییس» در نخستین هفته‌ی اکران خود توانست در ۳۷۷۳ سالن سینما ۴۹ میلیون دلار فروش کند. با توجه به آمار، هم‌اکنون این انیمیشن به عنوان دهمین شروع برتر از لحاظ فروش در بین انیمیشن‌های دریم‌ورکس شناخته می‌شود. البته اگر این اثر توانسته بود مقدار اندکی بیش‌تر فروش کند، می‌توانست How to Train Your Dragon 2 «چگونه اژدهای خود را آموزش دهید ۲» را در این لیست پشت سر بگذارد. تفاوت فروش این دو انیمیشن در هفته‌ی اول اکران، فقط ۵۲٫۱ هزار دلار است.

انیمیشن The Boss Baby «بچه رییس» از دیدگاه مخاطبان در سایت CinemaScore میانگین امتیاز A- را کسب کرد که البته با توجه به آمار، بیش‌تر مخاطبان زیر ۱۸ سال به این عنوان امتیاز A+ را داده‌اند. در اولین هفته‌ی اکران این اثر، ۵۳ درصد مخاطبان زن و ۴۷ درصد آن‌ها مرد بوده‌اند که از این بین ۶۲ درصد زیر ۲۵ سال داشته‌اند.

The Boss Baby «بچه رییس» در بازار بین‌المللی هم توانست در بین ۴۲ بازار مختلف ۳۶٫۲ میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم در هفته‌ی گذشته هم ۱۷٫۵ میلیون دلار از بین ۵ بازار مختلف فروش داشت. به این ترتیب، فروش بین‌المللی این اثر به ۵۹ میلیون دلار رسید. البته این انیمیشن در ۴۴ کشور دیگر از جمله انگلستان و سوئد در هفته‌ی آینده اکران خواهد شد.

فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» که فروش فوق‌العاده‌ای را در دو هفته‌ی نخست اکران خود تجربه کرد، این هفته هم به روند خوب خود ادامه داد. Beauty and the Beast «دیو و دلبر» در این هفته توانست ۴۷٫۵ میلیون دلار در آمریکا فروش داشته باشد. بدین ترتیبب فقط پس از ۱۷ روز از اکران فیلم، فروش داخلی این اثر در آمریکا به ۳۹۵٫۵ میلیون دلار رسیده است که تقریباً با ادامه‌ی این موفقیت، می‌توان گفت همانند وضعیت فیلم The Dark Knight «شوالیه سیاه» در سال ۲۰۰۸ است. در بازار بین‌المللی این اثر توانست از میان ۵۵ بازار مختلف، ۶۶٫۵ میلیون دلار فروش کند. در نتیجه تا به این لحظه، فروش جهانی و کلی فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» به ۸۷۵ میلیون دلار رسیده است.

در جایگاه سوم این هفته، یکی از فیلم‌های تازه اکران قرار گرفته است. فیلم Ghost in the Shell «شبح در پوسته» که براساس یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپنی با همین نام توسط شرکت پارامونت تولید شده است، در نخستین هفته‌ی اکران خود توانست مکان سوم این لیست را در اختیار بگیرد. این فیلم که در این هفته در ۳۴۴۰ سالن سینما به نمایش در آمده‌ بود توانست ۱۹ میلیون دلار فروش داشته باشد. فیلم Ghost in the Shell «شبح در پوسته» از دیدگاه مخاطبان در سایت CinemaScore امتیاز B را کسب کرد. ۶۱ درصد مخاطبان فیلم مرد و ۳۹ درصد آن‌های زن بوده‌اند.

Ghost in the Shell «شبح در پوسته» در بازار بین‌المللی عملکرد بهتری را از خود نشان داد. این عنوان تاکنون در ۵۰ بازار بین‌المللی اکران شده است و توانست در این بازارها ۴۰٫۱ میلیون دلار فروش کند که در این میان بیش‌ترین فروش فیلم در کشور روسیه بوده است.

فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه» که در هفته‌ی گذشته در مکان سوم قرار گرفته بود، این هفته با اکران فیلم‌های جدید دو پله سقوط کرد. این فیلم با ۴۰ درصد کاهش فروش، توانست این هفته فروشی ۸٫۸ میلیون دلاری را تجربه کند که فروش داخلی این اثر در آمریکا را به ۱۴۷٫۸ میلیون دلار می‌رساند. Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه» تاکنون در بازار‌های بین‌المللی هم ۳۲۹٫۵ میلیون دلار فروش داشته است. در مجموع، فروش جهانی و کلی این اثر تا به این لحظه به ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

فیلم Logan «لوگان» هم که در هفته‌های آغازین خود عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد، در پنجمین هفته‌ی اکرانش با ۴۰ درصد کاهش فروش مواجه شد. Logan «لوگان» در این هفته توانست با ۶٫۲ میلیون دلار فروش در جایگاه ششم پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس آفیس این هفته قرار بگیرد. بدین ترتیب، فروش داخلی فیلم لوگان به ۲۱۱٫۸ میلیون دلار رسید.

لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته‌ی باکس آفیس:

لیست برترین ناشرهای این هفته:

فیلم‌های هفته‌ی آینده:

هفته‌ی آینده هم قرار است شاهد اکران چند فیلم جدید دیگر باشیم. فیلم Going in Style که توسط شرکت نیو لاین تولید شده است، قرار است در هفته‌ی بعد در بیش‌ از ۳ هزار سالن سینما اکران شود. Smurfs: The Lost Village شرکت سونی نیز هفته‌ی آینده در ۳۴۰۰ سالن سینما اکران می‌شود. Pure Flix هم قرار است فیلم The Case for Christ را در ۱۱۰۰ سالن سینما اکران کند. در اکران محدود نیز شرکت Fox Searchlight فیلم Gifted را در ۵۰ سالن و STX  فیلم Their Finest را فقط در ۴ سالن سینما اکران خواهند کرد.

منبع: Box office mojo

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.