فصل دوم Westworld داستان فصل اول را بلافاصه دنبال نخواهد کرد

4 April 2017 - 09:00

داستان پر پیچ و خم و مرموز سریال Westworld در فصل آغازین آن بسیاری از طرفداران را شیفته خود کرده و آنها را از پایان قسمت نهایی‌اش، مشتاق به بازگشت فصل دوم خود در سال ۲۰۱۸ کرد، فصلی که از هم اکنون مراحل ساخت آن آغاز شده‌است. در نشست خبری این سریال در فستیوال Paley Fest، سازندگان سریال جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیسا جوی (Lisa Joy) از این موضوع پرده برداشتند که آنها هم اکنون در بطن نوشتن قسمت‌های فصل دوم هستند. آنها همچنین به این موضوع اشاره داشتند که قصد ندارند همانند فصل اول چندین بازه زمانی را به نمایش بگذارند. آنها در گذشته نیز بر روی این تئوری طرفداران صحه گذاشتند که شخصیت مِیو با بازی ثندی نیوتن (Thandie Newton) برای اولین بار در طول فصل اول به صورت مستقل تصمیم گرفت که از برنامه نوشته شده برای خود جدا شده و به پارک بازگردد تا بتواند دختر گمشده خود را پیدا کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از ستارگان سریال اد هریس (Ed Harris) که نقش مرد سیاهپوش را در فصل اول ایفا کرد به این موضوع اشاره کرد که در فصل دوم به صورت عمقی به داستان پارک سامورایی پرداخته نخواهد شد. این موضوع نیز به صورت رسمی تایید شد که لوئیس هرثوم (Louis Herthum) که نقش پدر دلورس را در فصل اول ایفا کرد و تالولا رایلی که نقش ربات خوش آمد گو را در قسمت‌های ابتدایی بر عهده داشت، در فصل دوم جزو بازیگران جانبی خواهند بود، در نتیجه انتظار داریم در فصل دوم این دو شخصیت را مشاهده کنیم.

حال به گزارش Entertainment Weekly، فصل دوم داستان خود را درست از همان جایی آغاز نخواهد کرد که فصل اول به پایان رسید، جایی که ربات‌ها بر علیه انسان‌ها برخواستند. جوی در گفتگوی خود با این خبرگزاری گفت: «به طور قطع وقایع پس از اتفاقات فصل اول و تاثیرات آن را مشاهده خواهیم کرد» و نولان به این صورت به شفاف سازی پرداخت: «و قطعا داستان از همان جایی که فصل اول به پایان رسید آغاز نخواهد شد.»

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.