نقش تونی استارک در Spider-Man: Homecoming مشخص شد

4 April 2017 - 16:30

اعلام خبر توافق سونی و مارول برای اجازه دادن ورود مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول خیلی سر و صدا کرد و بعد سال‌ها این شخصیت دوست داشتنی که در سونی تنها شده بود، سونی اجازه داد پیتر پارکر با بازی تام هالند (Tom Holland) به خانه‌ی خود باز گردد. بعد از حضور در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» مرد عنکبوتی را در فیلم سولوی خودش، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، خواهیم دید. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سازندگان هم از این که این فیلم در دنیای سینمایی مارول جریان دارد نهایت استفاده را کردند و تونی استارک (Tony Stark) را به عنوان یک نقش مکمل مهم در فیلم خود جا داده‌اند. تونی استارک در هر دو تریلر منتشر شده از فیلم حاضر بود و رابطه مربی و شاگردی بین این دو نفر که برای اولین بار در فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی دیدیم ادامه خواهد یافت. حضور ایرون من یکی از عناصر مهم فیلم محسوب می‌شود و داونی نقش اساسی در فیلم خواهد داشت.

در آگوست ۲۰۱۶ سایت اسکرین رنت (Screen Rant) به استدیو پاینوود رفته بود و در آن جا درباره‌ی نقش داونی در فیلم سوال پرسیده بود. یکی از تهیه کنندگان فیلم، اریک کارول (Eric Carroll)، بیان کرد که در مجموع تنها پنج یا شش بار داونی در فیلم حاضر می‌شود. او این گونه رابطه‌ این دو نفر را توضیح داد:

من فکر می‌کنم که شاهد شکل گیری یک رابطه‌ی پدر و پسری هستیم. مشخصاً تونی هیچ فرزندی ندارد و تا این جای کار هم پیتر شخصی به عنوان پدر نداشته است. من فکر می‌کنم که رابطه‌ای دوست داشتنی در حال شکل گیری است. نه اجازه دهید حرف‌هایم را اصلاح کنم؛ به نظر من تونی مانند یک برادر بزرگتر برای پیتر هست چون بعضی مواقع به پیتر ایراد می‌گیرد و خیلی مواقع به او مثل برادر خودش اهمیت می‌دهد. رابرت جنبه‌ای خیلی دوست داشتنی که تا به حال نشان داده نشده است را به تونی استارک بخشیده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.