پپر پاتز در Spider-Man: Homecoming حضور خواهد داشت

4 April 2017 - 18:30

برای اولین بار در سینما یک فیلم از مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول جریان خواهد داشت. سونی و مارول با همکاری هم شرایط را برای رخ دادن این اتفاق آماده کردند و برای اولین بار ما ثمره‌ی این همکاری را در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» دیدم. با بازی تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی انتظارات برای اکران فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در چند ماه آینده بسیار بالا هست. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برای تبلیغات بر حضور تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در فیلم تاکید بسیاری شده است که به گونه‌ای میان طرفداران تفرقه انداخته است و از این رو ما در تریلر دوم از Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» خیلی کوتاه کاپیتان امریکا را نیز دیدیم. باید گفت که تونی استارک و کاپیتان امریکا تنها چهره‌های آشنایی نیستند که ما در این فیلم می‌بینیم.

سایت لینی گاسیپ (Lainey Gossip) گزارش داده است که گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) باری دیگر در نقش پپر پاتز (Pepper Potts) بازی خواهد کرد و ما او را در فیلم سولوی مرد عنکبوتی خواهیم دید. این اولین حضور پپر پاتز در دنیای سینمایی مارول بعد فیلم Iron Man 3 «مرد آهنی ۳» در سال ۲۰۱۳ خواهد بود. دلیل بازگشت گوئینت پالترو به این نقش را می‌توان سونی دانست که حاضر شده است بر روی این استعداد که قرار دادش با مارول به پایان رسیده بود سرمایه گذاری کند.

بازگشت پپر پاتز شاید برای خیلی‌ها تعجب برانگیز باشد چون در فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی گفته شد که رابطه‌ی تونی و او قطع شده است. تونی دلیل این قطع رابطه‌ را این بیان کرد که او به اندازه‌ی کافی خوب نیست که بتواند مرد مناسبی برای پپر باشد و نمی‌تواند به خوبی به او توجه کند.

تا به حال اثری از پپر در تریلرها ندیده‌ایم و به همین دلیل این موضوع را فعلا باید شایعه بدانیم؛ اما لینی گاسیپ همان سایتی است که بیان کرده بود که پپر در فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی حضور نخواهد داشت.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.