تهیه‌کنندگان سریال Agents of S.H.I.E.L.D. در حال برنامه‌ریزی برای فصل پنجم آن هستند

5 April 2017 - 10:00

یکی از لحظات محوری فیلم The Avengers «انتقامجویان»، لحظه‌ای بود که شخصیت فیل کولسان (Phil Coulson) با هنرنمایی کلارک گرگ (Clark Gregg)، پس از وارد شدن چاقوی لاکی (Loki) به قفسه‌ی سینه‌اش، پایان زندگی خود را نزدیک می‌بیند؛ این لحظه پایه‌گذار ساخت سریال «Agents of S.H.I.E.L.D.» شد که با جهان سینمایی مارول در ارتباط است. سریال « Agents of S.H.I.E.L.D.» از سال ۲۰۱۳ میلادی است که از طریق شبکه‌ی «ABC» به روی آنتن می‌رود و در حال حاضر شاهد قسمت‌های پایانی فصل چهارم آن هستیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

در فصل جدید، شاهد حضور شخصیت گوست رایدر (Ghost Rider) با هنرنمایی گابریل لونا (Gabriel Luna) بودیم؛ از سوی دیگر دیزی (Daisy) و سیمونز (Simmons) نیز به تلاش خود جهت حفظ جان هم‌تیمی‌هایشان ادامه می‌دهند؛ اما تهیه‌کنندگان این سریال به قسمت‌های بیشتری برای این سریال می‌اندیشند.

در حال حاضر تمدید سریال « Agents of S.H.I.E.L.D.» برای فصل پنجم، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما این مهم، ماریسا تنچرون (Maurissa Tancharoen) و جِد وِدون (Jed Whedon) را از برنامه‌ریزی برای آینده‌ی احتمالی این سریال منع نمی‌کند. در حالی که آن‌ها برنامه دارند تا داستان فصل چهارم را به صورت کامل به اتمام برسانند، اما در گفتگو با EW ابراز داشتند که همچنان داستان‌های زیادی است که می‌توانند به روایت آن بپردازند. ودون در این خصوص عنوان کرد:

اگرچه ما در حال برنامه‌ریزی برای پایان دادن به این داستان هیجان‌انگیز هستیم، اما به این زودی‌ها برنامه‌ای برای توقف کامل آن نداریم.

حتی اگر شبکه‌ی «ABC» برنامه‌ای برای ساخت فصل پنجم با ۲۲ قسمت کامل نداشته باشد، با این حال می‌تواند این سری را به شکل دیگری پیش ببرد. سریال «Inhumans» قرار است از ماه سپتامبر میلادی در قالب ۸ قسمت پخش گردد؛ این سری با سریال « Agents of S.H.I.E.L.D.» در ارتباط است. بنابراین «ABC» می‌تواند فصل پنجم سریال مورد بحث را در قالب قسمت‌های کمتری بسازد و در قالب دیگر نمایش‌های خود به روایت داستان شخصیت‌های آن بپردازد.

اگرچه هنوز وضعیت ساخت فصل پنجم سریال « Agents of S.H.I.E.L.D.» به صورت رسمی مشخص نیست، اما با توجه به گفته‌های جدید تهیه‌کنندگان آن، احتمالاً تا مدتی دیگر خبر تمدید آن را برای فصل پنجم بشنویم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.