ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم Battle of Britain در نظر گرفته شده است

5 April 2017 - 11:00

جنگ جهانی دوم یکی از مقاطع حساس تاریخ است که مدتهاست مورد توجه فیلمسازان قرار دارد؛ چه در دهه‌های ۴۰ میلادی که شاهد فیلم‌های جنگ‌طلب بودیم، چه در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ که فیلم‌هایی با مضمون ضد جنگ ساخته و اکران گردیدند و در دهه‌های اخیر نیز این مقطع مهم تاریخی از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است. با این حال، هالیوود قرار است بار دیگر به این دوران سرکشی کند چراکه ریدلی اسکات (Ridley Scott) به عنوان کارگردان فیلم Battle of Britain «نبرد بریتانیا» در نظر گرفته شده است و این فیلم یکی از پروژه‌های آینده‌ی این فیلمساز کهنه‌کار و مسن خواهد بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

اسکات با ساخت فیلم «نبرد بریتانیا» در زمره‌ی کارگردانانی شهیر عصر حاضر که در زمینه‌ی جنگ جهانی دوم فیلم ساخته‌اند می‌پیوندد. از جمله‌ی این اشخاص می‌توان به استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، کلینت ایستوود (Clint Eastwood)، مل گیبسون (Mel Gibson) و کریستوفر نولان (Christopher Nolan) اشاره کرد. طبق گزارش ددلاین، استودیوی «فاکس قرن بیستم» اسکات را به عنوان کارگردان فیلم «نبرد بریتانیا» که در خصوص حملات هوایی نازی‌ها به جبهه‌های بریتانیاست، در نظر گرفته و با وی در حال رایزنی است. در این پروژه متی اورتون (Matthew Orton) به عنوان فیلمنامه‌نویس و مت چارمن (Matthew Orton) به عنوان تهیه‌کننده نقش و حضور دارند. مت چارمن پیش از این وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی فیلم Bridge of Spies «پل جاسوس‌ها» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را برعهده داشته است. حقوق ساخت این فیلم سال گذشته‌ی میلادی توسط استودیوی «فاکس قرن بیستم» خریداری شد و گفته می‌شود که این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود است.

اسکات برنامه‌ی کاری شلوغی را در سال‌های آینده دارد؛ چراکه وی قرار است ضمن کارگردانی فیلم «نبرد بریتانیا»، فیلم All the Money in the World «تمام پول‌های دنیا» را با نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) برای استودیوی سونی که به ماجرای ربوده شدن جان پل گتی سوم (John Paul Getty III) می‌پردازد، نیز بسازد و پروژه‌ی The Cartel «کارتل» را نیز برای استودیوی «فاکس» در دست ساخت دارد. اسکات پیش از پروژه‌های نامبرده، فیلم Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» را برای اکران در تابستان سال جاری در برنامه دارد و طبق گفته‌های قبلی او، وی نگارش فیلمنامه‌ی دنباله‌ی آن را نیز به اتمام رسانده و خود را برای کارگردانی آن آماده می‌کند.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.