جسیکا چستین در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم The Division است

27 July 2016 - 23:07

شما فکر می‌کنید که جیک جیلنهال پس از فاجعه‌ای همچون فیلم Prince of Persia، از بازی در یک فیلم که بر اساس بازی ساخته شده باشد، هراس دارد؛ اما این‌چنین نیست. او اکنون مشغول کار در فیلم The Division است. حضور جیلنهال می‌تواند باعث امیدواری طرفداران برای حضور ستارگان بیشتری در فیلم باشد. اکنون گزارشاتی مبنی بر مذاکره جسیکا چستین برای ایفای نقش در این فیلم به گوش می‌خورد. برای جزییات بیشتر با گیمفاسینما در ادامه مطلب همراه باشید.بر اساس گزارشات THR، جسیکا چستین در حال حاضر مشغول مذاکره برای ایفای نقش یکی از نقش‌های اصلی این فیلم در کنار جیک جیلنهال است. فیلم The Division توسط شرکت یوبی‌سافت و از طریق یوبی‌سافت موشن پیکچرز ساخته خواهد شد.

وقایع بازی The Division در شهر نیویورک رخ می‌دهد. این بازی که اخیراً توسط یوبی‌سافت منتشر شده است، توانست نظرات گوناگونی را از طرف منتقدان و طرفداران کسب کند. با این حال مشخص است که یوبی‌سافت از ساخت این بازی رضایت کامل را داشته است؛ زیرا The Division در میان عناوین این شرکت توانسته فروش بسیار فوق‌العاده‌ای را به‌دست آورد. به همین خاطر، طبیعی است که شرکت یوبی‌سافت به فکر ساخت فیلم این اثر هم باشد. هنوز اطلاعات زیادی از فیلم The Division مشخص نشده است و باید فعلاً منتظر اخبار بیش‌تر بمانیم.

البته یوبی‌سافت در حال حاضر مشغول ساخت فیلمی بر اساس دیگر بازی مشهور و پرطرفدار خود هم است. این شرکت قصد دارد فیلمی از بازی مشهور Assassin’s Creed به کارگردانی جاستین کورزل و با حضور ستارگانی همچون مایکل فاسبندر و ماریون کوتیار بسازد.

هر چند اکثر فیلم‌‌هایی که بر اساس بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده‌اند، نتیجه بسیار بد و ناامیدکننده‌ای داشته‌اند؛ اما یوبی‌سافت امید دارد با ساخت فیلم‌هایی از بازی‌های مشهور خود و استفاده از ستارگان مشهور سینمایی در آن‌ها، این طلسم را بشکند و بتواند نتیجه مثبتی را برای طرفداران خود به ارمغان آورد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.