تاریخ پخش فصل سوم سریال Fear the Walking Dead اعلام شد

6 April 2017 - 17:00

شبکه‌ی «ABC» به تازگی و به صورت رسمی اعلام کرده است که فصل سوم سریال «Fear the Walking Dead» به صورت پشت‌سرهم و از روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه (۴ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی) به روی آنتن خواهد رفت. همچنین مشخص شده است که نیمه‌ی نخست این سریال شامل هشت قسمت خواهد بود که به صورت پشت‌سرهم به نمایش در خواهد آمد و پخش آن تا روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه (۹ جولای ۲۰۱۷ میلادی) به پایان می‌رسد. این هشت قسمت از نیمه‌ی نخست این فصل سریال «Fear the Walking Dead» قرار است به مدت شش هفته پخش گردد. با سینما گیمفا همراه باشید.

با پیچیده شدن نزاع وحشیانه بین ریک (Rick) و نگان (Negan) در الکساندریا (Alexandria)، قرار است شاهد مبارزات خونین بیشتری در فصل هشتم سریال محبوب و موفق «The Walking Dead» باشیم. داستان این سریال در این چند فصل پایانی سرعت بیشتری به خود گرفته و تاریک‌تر از قبل شده است. با این وجود، در صورتی که طرفداران این سریال نمی‌توانند برای دیدن فصل جدید آن صبر کنند، می‌توانند با تماشای سریال فرعی آن که با نام «Fear the Walking Dead» شناخته می‌شود، از عطش خود بکاهند.

در حال حاضر اما مطلع شدیم که دیوید اریکسون (David Erickson)، به منظور توسعه‌ی پروژه‌های دیگر برای شبکه‌ی «ABC»، دیگر به عنوان تهیه‌کننده در پروژه‌ی سریال « Fear the Walking Dead» فعالیت نخواهد کرد. در ابتدا اریکسون به همراه رابرت کرکمن (Robert Kirkman) تولید این سریال را آغاز کردند، بنابراین خروج وی از این پروژه قطعاً بی‌تاثیر نخواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید، فصل دوم سریال «Fear the Walking Dead» شامل تحولاتی عمده در سرنوشت شخصیت‌های آن بود. نیک و لوسیانا (Luciana) پس از دوری از آلخاندرو (Alejandro) به شمال گریختند و به مارکو (Marco) و راهزنان تحت رهبری‌اش برخورد کردند. به دلیل شکست تراویس (Travis) در برنامه‌اش، وی به همراه آلیشیا (Alicia) و مدیسن (Madison) هتل را ترک کردند.

انتظار می‌رود که در فصل سوم این سریال شاهد تجدید دیدار نیک با بقیه‌ی خانواده‌اش در مرز بین آمریکا و مکزیک باشیم و از سوی دیگر، آلیشیا پس از کشتن آندرس (Andres) به یک آشفتگی ذهنی گرفتار شده باشد، نیک حس جاودانگی خود را از دست داده باشد، استرند (Strand) یک طرح جدید بریزد و افلیا (Ofelia) جهت رهایی از بند و زنده ماند به تلاش خود ادامه دهد؛ البته شاهد حضور پررنگ زامبی‌های این سریال نیز خواهیم بود.

همانطور که پیشتر اشاره شد، فصل سوم سریال «Fear the Walking Dead» از روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه (۳ ژوئن ۲۰۱۷) به روی آنتن خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.