تریلری جدید از فصل سوم سریال گاتهام منتشر شد | چشمه‌هایی از تولد بتمن

7 April 2017 - 21:00

با نزدیک شدن به زمان بازگشت فصل سوم سریال Gotham پس از وقفه دوم خود، مخاطبان شاید به خاطر داشته باشند که در اوخر این قسمت‌ها شخصیت شبه-جوکرِ جروم والسکا از مرگ بازگشت تا بار دیگر هرج و مرج و دیوانگی را به شهر گاتهام بازگرداند و بروس وینِ جوان را مورد هدف دوباره قرار دهد. در همین حال، ادوارد نیگما توانست به صورت موفقیت آمیز انتقام خود را از دوست قدیمی‌اش آزوالد کابل‌پات بگیرد، انتقامی که دلیل آن قتل دختر مورد علاقه نیگما توسط پنگوئن به دلیل حسادت بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از جذاب‌ترین عناصر موجود در قسمت‌های اخیر این سریال شکل‌گیری شخصیت بروس وین در آن بوده‌است. در آغاز پخش سریال بروس نوجوانی باهوش و شجاع بود اما توانایی لازم را برای پشتیبانی از ایده‌های ایده‌آلش نداشت؛ به زبان ساده‌تر هیچ کس از او حساب نمی‌برد. همانطور که قطعا بدان واقفید این پسر بچه در نهایت تبدیل به بتمن خواهد شد و سریال به تازگی مقدمات لازم را برای این تغییر فراهم کرده‌است. این تغییر را هنگامی دیدم که او در مقابل شخصیت جروم ایستاد.

شبکه فاکس به تازگی تریلری ۳۰ ثانیه‌ای از قسمت‌های پیش روی فصل سوم را منتشر کرده‌است که در آن شخصیت بروس در مرکز توجهات قرار دارد. روند تبدیل شدن او به بتمن با سرعت هرچه بیشتر در حال صورت پذیری است و او پیشرفتی قابل توجه را در توانایی‌هایش نشان می‌دهد. در این تیزر تبلیغاتی، بروس را می‌بینیم که به آموزش‌های خود زیر نظر آلفرد ادامه داده و در آن بین با تعدادی از اصطلاحا گردن کلفت‌های خیابانی روبرو می‌شود. همچنین بروس را در برابر شخصیتی مرموز مشاهده می‌کنیم که از او می‌خواهد به مسیر خود برای تبدیل شدن به مجری عدالت و محافظ گاتهام ادامه دهد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

قسمت جدید این سریال درتاریخ ۴ اردیبهشت از شبکه فاکس پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.