تاریخ دقیق انتشار سریال The Defenders مشخص شد + تیزر

7 April 2017 - 22:00

حال که سریال Iron Fist به تازگی توسط شبکه نتفلیکس پخش شده‌است، استودیوی مارول به همراه این شبکه اینترنتی تاریخ پخش مینی سریال خود را با عنوان The Defenders مشخص کردند. مارول پروژه ساخت گوشه‌ی خیابانی دنیای گسترده خود را در سال ۲۰۱۵ با سریال Daredevil آغاز کرد. از آن زمان کاراکترهایی مانند جسیکا جونز با بازی کریستن ریتر (Krysten Ritter)، لوک کیج با بازی مایک کولتر (Mike Colter) و دنی رند با بازی فین جونز (Finn Jones) هر کدام در سریال‌های اختصاصی خود معرفی شدند و کاراکتر فرنک کسل با بازی جان برنثال (Jon Bernthal) در قالب پانیشر در فصل دوم سریال دیردویل معرفی شد. اگرچه قرار است در انتهای سال جاری میلادی سریال اختصاصی پانیشر از شبکه نتفلیکس پخش شود اما قرار نیست این شخصیت خاکستری در عنوان «مدافعان» حضور داشته‌باشد. با سینماگیمفا همرا باشید.

در عوض در این سریال شاهد اتحاد دور از ذهن جسیکا، لوک، دنی و مت برای مقابله با شروری ناشناخته به نام آلکساندرا با بازی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) خواهیم بود. قبلا این موضوع مشخص شده‌بود که این سریال در تابستان پیش رو منتشر خواهد شد و حال به تازگی در قالب تیزر جدید منتشر شده این موضوع به صورت کامل تایید شد.

در تیزر جدید منتشر شده برای این سریال که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید، تمام قهرمانان را در یک آسانسور مشاهده می‌کنیم. با این وجود جسیکا جونر در زمان ۰۸:۱۸:۲۰:۱۷ یا همان تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۱۷ (۲۷ مرداد) دوربین مورد نظر را از سرویس خارج می‌کند.

دانلود تیزر با کیفیت ۷۲۰p

 

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.